Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@13:40:47 GMT

ستاره استقلالی در رادار تیم معروف و محبوب اروپایی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۷۹۰۶

ستاره استقلالی در رادار تیم معروف و محبوب اروپایی

فرارو - مهدی قایدی ستاره پیشین استقلال و فعلی شباب‌الاهلی امارات به واسطه تکنیک منحصربه‌فرد و سن کمی که دارد، امیدوار است در آینده راهی فوتبال اروپا شود.

به گزارش فرارو، جدیدترین باشگاهی که قایدی به آن لینک شده، سلتیک، باشگاه معروف و محبوب اسکاتلند است. یک نشریه اسکاتلندی مدعی شد این بازیکن از گزینه‌های خرید سلتیک است، چرا که بازیکنی در پست او که از بنفیکا قرض گرفته بودند هم مصدوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «اسکاتس‌من» در این باره نوشت: «کوتاه‌قامت با 167 سانتی‌متر قد، اما یک استعداد بزرگ. این بازیکن 22 ساله شگفت‌انگیز که 8 بازی ملی هم برای تیم ملی ایران در کارنامه دارد، فصل قبل در صدر جدول بهترین گلسازان لیگ برتر ایران قرار گرفت، قبل از این که تابستان استقلال را با جایزه بهترین بازیکن سال ترک کند و به امارات برود. سلتیک همچنین «ژوتا» را هم در اختیار داشته، اما این بازیکن قرضی از بنفیکا تا ژانویه مصدوم شده و قایدی می‌تواند یک گزینه برای آینده تیم باشد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی قایدی شباب الاهلی امارات سلتیک استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ در جریان دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و به دلیل مصدومیت مجبور شد میدان را ترک کند و تا پایان رقابت‌های این فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال فروش این ستاره هلندی بود اما او تمایلی به ترک این باشگاه نداشت و به همین دلیل پیشنهاد جدی منچستریونایتد را که با بارسلونا به توافق رسیده بود رد کرد و به حضورش در تیم ژاوی ادامه داد و توانست اعتماد این مربی را جلب کند.

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه بار دیگر به فکر فروش این بازیکن هستند و به زودی پیشنهاد جذابی را هم از بایرن مونیخ دریافت خواهند کرد. مدیران بایرن علاقه زیادی به این بازیکن دارند و امیدوار هستم که بتوانند با او و نمایندگان بارسا برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به توافق برسد.

مدیران بارسا در نظر دارند که مبلغی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای فروش دی یونگ دریافت کنند اما مشکل اصلی در مبلغ دستمزد او است که ممکن است انتقالش به بایرن را با مشکلاتی مواجه و روند توافق دو طرف را کمی پیچیده کند.

دیگر خبرها

  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • دوئل سعید عزت و قایدی در آل راشد
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست