Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در بازدید اعضای شورای نگهبان از مرکز فرماندهی و کنترل نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش برابر فرمایش مقام معظم رهبری، همواره در اولویت اول است و کارکنان باذکاوت، متخصص و متعهد این نیرو با تلاش شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته امنیت و آسودگی خاطر را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به نقش مهم و اساسی پدافند هوایی در تأمین امنیت تمام پرواز‌های داخلی و خارجی گفت: پدافند هوایی ارتش با دقت و صلابت تمامی پرواز‌های آسمان ایران را رصد و پایش می‌کند و لحظه‌ای از اجرای این مأموریت غفلت نخواهد کرد.

در ادامه، عباسعلی کدخدایی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان ضمن ابراز خرسندی از زحمات کارکنان جان بر کف نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: پیشینه نیروی پدافند هوایی ارتش بسیار درخشان است و قطعاً بر هیچ‌کس پوشیده نخواهد ماند، چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در زمان صلح، برکت وجود مقتدرانه و با صلابت پدافند هوایی ارتش عاید کشور عزیزمان شده که توان قدرت بازدارندگی بخشی از این حضور است.

همچنین، سیامک ره‌پیک از اعضای حقوقدان شورای نگهبان در این دیدار با تأکید بر اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش خط مقدم دفاع از موجودیت کشور است، گفت: لازمه اقتدار یک نیروی نظامی تجهیزات به‌روز و با فناوری بالاست که یقیناً با تجهیزات بومی و سامانه‌های راداری و موشکی پدافند هوایی ارتش، مشکلی در تأمین امنیت آسمان ایران نخواهد بود.

در این بازدید، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند هوایی ارتش مرکز فرماندهی و کنترل نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

صبح امروز برخی منابع محلی از شنیده شدن صدایی شبیه صدای انفجار در غرب شهر تبریز خبر داده‌اند.

اما آنگونه که از بررسی‌های اولیه برمی‌آید، هیچ‌گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک اقدام به شلیک کرده است.

پدافند هوایی تبریز در محدوده وادی رحمت در شمال این شهر قرار دارد.

همچنین منابع خبری می‌گویند که صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان شنیده شده است.

گفته شده که پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است.
 
همچنین گفته می‌شود که رادار ارتش از اهداف احتمالی بوده است و شیشه‌های چند ساختمان اداری در این محدوده شکسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی
  • (ویدئو) مقابله با ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان؛ حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • ببینید| لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی ارتش
  • صدای انفجار در اصفهان / مورد هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس