Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:50:51 GMT

فریاد شادی اسدی بعد از گل به تراکتور (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۸۲۱۶

مهاجم جوان آلومینیوم نخستین گل خود برای این تیم را مقابل تراکتور به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی موفق به کسب پیروزی مقابل تراکتور شد که دومین گل شاگردان خطیبی در این مسابقه را مهاجمی به ثمر رساند که سال گذشته در تبریز بازی می‌کرد و در آخرین روز نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم به جمع اراکی‌ها اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدامین اسدی پس از حضور تعویضی و یک نیمه‌ای مقابل نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران، در دیدار برابر ذوب‌آهن از ابتدا به میدان رفت و مقابل تراکتور هم جایگاهش در ترکیب این تیم را تثبیت کرد که چهارمین بازی او برای اراکی‌ها همراه با یک گل تماشایی مقابل تراکتور بود.

 

این مهاجم ۲۲ ساله که فصل قبل سه گل برای ماشین‌سازی به ثمر رسانده بود، در دیدار این هفته آلومینیوم مقابل تراکتور پس از اینکه پاس در عمق علیرضا نقی‌زاده را دریافت کرد، با یک فرار سریع و تند و تیز از بین دو مدافع میانی تراکتوری‌ها رد شد و با وجود اینکه زاویه بسته‌ای داشت، با شوت پای چپ محکم و اشتباه ناصر سالاری در دفع توپ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

اسدی که انگیزه زیادی برای ثبت نخستین گل خود با آلومینیوم اراک داشت و تلاش زیادی در طول دیدارهای قبلی برابر هوادار تهران و ذوب‌آهن نیز داشت، این هفته برابر تراکتور و تیمی که قرار بود به آن بپیوندد، موفق ظاهر شد و یک گل به ثمر رساند تا هواداران تیمش را برای گلزنی در هفته‌های آینده امیدوارتر کند.

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک مقابل تراکتور ثمر رساند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی دور برگشت را ادامه می‌دهد که تنها تیم در بین تمام باشگاه‌های لیگ برتری است که پنجره بسته نقل و انتقالاتی در زمستان داشت و نتوانست هیچ بازیکن جدیدی به تیمش اضافه کند و از سوی دیگر مصدومیت‌های طولانی برای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات و ... و جدایی سه بازیکن بزرگسال ازجمله میلاد فخرالدینی، کاپیتان ایرالکو کاری کرد تا سید مجتبی حسینی با دست خالی به مصاف حریفانی برود که خریدهای پرشمار داشته‌اند؛ اتفاقی که در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهنِ محمد ربیعی هم به چشم آمد.

مرتضی تبریزی که در تابستان گذشته به آلومینیوم اراک اضافه شد، در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پیکان به دلیل پارگی رباط صلیبی آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت و همچنان دور از میادین است که در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن و تیم سابق خود هم در دسترس مجتبی حسینی نبود و به دلیل بسته بودن پنجره هم مهره جایگزین به جای او به خط حمله ایرالکو اضافه نشد.

مجتبی حسینی در شرایطی تبریزی را در اختیار نداشت و 12 بازیکن بزرگسال را در لیست نفراتش بهره می‌برد که در سمت مقابل ذوب‌آهن توانسته بود در نیم‌فصل هفت بازیکن جدید اضافه کند و با وجود این شرایط در آستانه کسب امتیاز برابر شاگردان ربیعی قرار داشت که در وقت‌های تلف شده، دو گل دریافت کردند.

آلومینیوم که در دور برگشت لیگ برتر حداقل سه مصدوم در مسابقات خود مثل مرتضی تبریزی، بهروز نوروزی‌فرد و اسماعیل شریفات داشته و علاوه بر آن با محرومیت مواجه شده، امیدوار است با غایبان کمتری در ادامه فصل به میدان برود و حسینی بتواند بدون مشکل ترکیب تیمش را در بازی‌های بعدی ازجمله جدال با پرسپولیس هدایت کند.

تبریزی که دوران درخشانی در ورزشگاه فولادشهر و ذوب‌آهن داشته، در دیدار اخیر آلومینیوم در همین استادیوم حضور یافت و نظاره‌گر مسابقه تیم‌های فعلی و سابق خود بود و در کنار قاسم حدادی‌فر، اسطوره سبزپوشان بازی را تماشا کرد.

دیگر خبرها

  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!