Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رحمان شجاعی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل حمل و نقل جاده ای البرز به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان استان اشاره و گفت: رانندگانی که می‌خواهند در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت کنند باید در زمان درخواست کارت هوشمند دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل‌ونقل عمومی را طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل حمل و نقل جاده ای البرز با بیان این که این دوره‌های آموزشی شامل دوره‌های آموزش بدو خدمت باری، مسافری و حمل‌ونقل مواد خطرناک است و به صورت حضوری برای رانندگان برگزار می‌شود، افزود: البته در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده است.

شجاعی با توضیح این که از ابتدای سال تاکنون ۶ آزمون برای رانندگان البرزی برگزار شده است، گفت: از مجموع ۴۳۷ نفرثبت‌نام کننده، ۳۹۸ نفر در حوزه حمل و نقل باری، ۲۸ نفر حمل و نقل مسافری و ۱۱ نفر نیز در آزمون بخش حمل مواد خطرناک شرکت کردند.

او افزود: از این تعداد شرکت‌کننده، ۱۹۸ نفر در بخش حمل و نقل باری و هشت نفر در بخش مسافری نمره قبولی را کسب کردند و متاسفانه در بخش حمل مواد خطرناک هیچ راننده‌ای نتوانست نمره قبولی را کسب کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل حمل و نقل جاده ای البرز به آموزش پرسنل اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای  اشاره کرد و گفت: آموزش پرسنل براساس نیازسنجی، تصویب و ابلاغ دوره از سوی مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به استان‌ها ابلاغ می‌شود که براساس تقویم آموزشی امسال ۵۰ دوره عمومی و تخصصی برای پرسنل برگزار خواهد شد.

شجاعی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برگزاری کلاس‌ها تا پایان سال ادامه دارد و به منظور حفظ سلامت پرسنل اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای کلاس آموزشی حمل و نقل جاده ای حمل ونقل اداره کل کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.

نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی