Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اهدافی که ایکائو برای حمل ونقل هوایی ترسیم کرده، مقررات پایه‌ای است که باید همه به آن پایبند باشند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، محمد محمدی بخش به مناسبت ۷ دسامبر؛ سالروز جهانی هواپیمایی کشوری، با بیان اینکه محور‌های حفظ حقوق اعضاء و تامین فرصت‌های مناسب، جلوگیری از تضییع اقتصادی ناشی از رقابت‌های مضره، پاسخ به انتظارات مردم جهان به داشتن حمل ونقل هوایی کارآمد و به خصوص تشویق صنعت و طراحی هواپیما، برای مقاصد صلح آمیز بخشی از آیتم‌های مورد اشاره پیمان شیکاگو و سازمان هواپیمایی کشوری جهانی به عنوان سازمانی با مسئولیت سازماندهی پیمان مذکور بوده است که متاسفانه از بدو انقلاب اسلامی بند‌های مهم این پیمان در خصوص حمل و نقل هوایی ایران توسط آمریکا نه تنها نادیده گرفته شد بلکه محدودیت‌های سنگینی نیز اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان هواپیمایی در ادامه گفت: آنچه موجب شد علی رغم محدودیت‌ها بتوانیم در بخش‌های مختلف صنعت حرفی برای گفتن داشته باشیم اتکاء به نیروی متخصص داخلی بوده است که بی تردید اگر این خود باوری‌ها روند رو به تکاملی را طی کند چشم انداز‌های روشن تری را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان ازتمامی زحمات نیرو‌های متخصص صنعت حمل و نقل هوایی و به خصوص پرسنل سازمان هواپیمایی کشوری در هر رده و رسته تقدیر و این روز را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: مسافران بلیت هواپیما را از مراکز معتبر خریداری کنند

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی سازمان هواپیمایی کشوری وزارت راه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سازمان هواپیمایی کشوری وزارت راه و شهرسازی سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین فرودگاه دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن، گواهینامه فرودگاهی دریافت می‌کند.

او گفت: این گواهینامه، فردا پنجم اردیبهشت ماه توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و جمعی از مقامات استانی و فعالان حوزه هوانوردی در محل فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز اعطا خواهد شد.

کشاورز بیان کرد: فرودگاه شیراز، پس از طی فرایند‌های مختلف تدوین نظامنامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام ممیز‌های متعدد و رفع یافته‌های غیراستاندارد موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شده است.

او ادامه داد: این فرایند با همکاری کامل و سازنده دفتر مقررات فرودگاهی، پست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیریت ایمنی شرکت و دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان با موفقیت انجام شده است.

اخذ گواهینامه فرودگاهی که در زمره شاخص‌های توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی از منظر سازمان جهانی هواپیمایی کشور (ایکائو) است، یکی از الزامات ملی و بین‌المللی است که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابد نسبت به اخذ آن در درجه اول برای فرودگاه‌های بین‌المللی اقدام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز