Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار روستا با تنش آبی روبرو هستند گفت: برای حل این مشکل اقدام خوبی انجام شده به این صورت که از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود و منابع مالی نیز در بودجه برای سال آینده افزایش می‌یابد. خبرگزاری میزان - «محمدرضا رضائی‌کوچی» در حاشیه جلسه کمیسیون عمران با وزیر نیرو بیان کرد: امروز از یک سو با خشکسالی‌های چند ساله روبرو و برای تامین آب دچار مشکل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی در آستانه بودجه سال آینده قرار داریم.   رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: این سومین جلسه‌ای است که وزیر نیرو حضور داشت. در این جلسه مسائل مربوط به تأمین منابع‌ آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها بررسی شد.   وی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار روستا با تنش آبی روبرو هستند بیان داشت: در این باره اقدام خوبی که انجام شده به این صورت که از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود و منابع مالی نیز در بودجه برای سال آینده افزایش می‌یابد.   رضائی‌کوچی با اشاره به اینکه برای شهر‌های بزرگ بحث انتقال آب از دریا مطرح است که نقش بخش خصوصی پررنگتر می‌شود بیان کرد: دنبال این هستیم برای تابستان سال آینده  در شهرها و روستاها کمتر دچار مشکل کمبود آب باشیم.   رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: نمایندگان کمیسیون عمران از وزیر نیرو سؤال داشتند و با توضیحات ارائه شده از طرف وی نمایندگان اعلام رضایت کردند. امیدواریم به لحاظ تامین آب شرب در شهر‌ها و روستا‌ها مشکلات کمتری داشته باشیم.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر بخوانید: قالیباف: مطالبات دانشجویان برای عدالت‌طلبی و فسادستیزی است     انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس کمیسیون عمران مجلس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس کمیسیون عمران مجلس رئیس کمیسیون عمران مجلس سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت

محمدباقر هنربر در جلسه‌ای با دهیاران شهرستان میانه با اشاره به اینکه دهیاران نقش موثری در پیشگیری از بروز تخلفات و حفظ بیت المال دارند گفت: تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی و منابع طبیعی و کشاورزی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این اراضی، از تخلفاتی است که حقوق عموم را تضییع می‌کند و دهیاران باید بلافاصله آن را شناسایی و گزارش دهند تا قبل از انجام تخلف از آن ممانعت شود و پرونده سازی پس از بروز تخلف، نشان از عدم توجه کافی دهیاران نسبت به مسائل روستا است.

وی با قدردانی از دهیارانی که در فرهنگ سازی، تعامل با دستگاه‌ها و ایجاد انسجام و اتحاد اهالی برای همکاری و مشارکت در انجام طرح‌های عمرانی، گفت: دهیاران در روستا‌ها نقش محوری ایفا می‌کنند لذا ضروریست با توجه به تعهدات شغلی، در محل خدمت خود حضور منظم داشته و انضباط کاری و مالی داشته باشند.

وی با اشاره به آسیب پذیری ساختمان‌های قدیمی و فرسوده در زمان بروز حوادثی، چون زمین لرزه، از دهیاران خواست تا اهالی را به مقاوم سازی و نوسازی مساکن با بهره گیری از تسهیلات بنیاد مسکن ترغیب و تشویق کنند.

فرماندار ویژه میانه همچنین با بیان اینکه اعتبارات و منابع مالی که به حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود باید با اولویت بندی نیازها، صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و سپس تعریف پروژه جدید گردد، ادامه داد: منابع مالی نباید در حساب دهیاری‌ها راکد بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد