Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشستی با مدیران و مسئولین مرکز مالکیت معنوی با بیان اینکه مالکیت معنوی جایگاه مهمی در عرصه اقتصاد، تولید و گسترش روابط با سایر کشورها دارد، گفت: عمده مراجعات مردم در حوزه ثبت شرکت‌ها و مرکز مالکیت معنوی است بنابراین الکترونیکی کردن فرآیندها مسلماً کاهش مراجعات مردمی، کاهش هزینه‌های زائد و صرفه جویی در زمان را برای متقاضیان به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در سالهای گذشته در مرکز مالکیت معنوی صورت گرفته است گفت: با روحیه کار جهادی که در بخش فن آوری سازمان سراغ داریم امیدواریم طی هفته آتی پنجاه درصد از فرایندهای این مرکز الکترونیکی شود که این مهم باعث کاهش بسیاری از مراجعات مردمی می‌شود.

وی به حساسیت کاری این مرکز اشاره کرد و افزود: نظارت بر فعالیت شرکتها باید با دقت بیشتری صورت پذیرد و شرکت‌های صوری شناسایی و دست افراد کلاهبردار و سودجو کوتاه شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه برنامه محوری در سازمان باید نهادینه شود افزود: هر اداره و واحد ثبتی باید با بهره گیری از جوانان و مدیران خوش فکر و نوآور با حرکت در مسیر تحول و تعالی و ارتقا جایگاه سازمانی چشم انداز آتی خود را تبیین کند.

معاون رئیس قوه قضائیه با اشاره به برگزاری همایش بین المللی در سال آینده گفت: این همایش برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود که هدف از برگزاری آن شناساندن چهره بین المللی مالکیت معنوی است.

کد خبر 5370111 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن بابایی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور کلاهبرداری شهرداری تهران غلامحسین محسنی اژه ای شورای شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه علیرضا زاکانی کمیته امداد امام خمینی شرکت مترو تهران آتش سوزی مبارزه با فساد آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور دانشجویان مالکیت معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن کامل اطلاعیه اداره کل نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور به شرح ذیل است:
ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در دستگاه‌های اجرایی کشور از روز چهارشنبه، ۲۹ فروردین سال جاری تا دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می‌گیرد؛ بنابراین متقاضـیان می‌تواننـد با مراجعه به سایت مذکور نسـبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کننـد.
همچنین تاریـخ برگزاری آزمون نیز به روز پنجشنبه ۱۷ خرداد سال جاری تغییر کرده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند