Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: پاک‌ترین دوران وزنه‌برداری مربوط به دوران مرادی است و آنهایی که دوپینگ کردند جواب بدهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی‌امیری در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در آستانه اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: خیلی‌ها برای تخریب آمدند و گفتند وزنه‌برداری در توکیو سهمیه نگرفته است اما وزنه برداری 2 سهمیه داشت، چرا تخریب می‌کنید؟ مگر آنچه اتفاق افتاد نتیجه کار مرادی یا برخواه بود؟ آنهایی که دوپینگ کردند جواب دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک‌ترین دوران وزنه‌برداری مربوط به همین دوران است.

وی با اشاره به نتایج المپیک توکیو، خاطرنشان کرد: در سالن وزنه‌برداری بودم و دیدم چه شرایطی دارند. یک اشتباه جزئی بود وگرنه هر دو عزیز روی سکو می‌رفتند. علی داوودی هم آبروداری کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآوری کرد: اگر برای بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک دنبال ارتقای جایگاه ورزش کشور هستیم برای این  هدف‌گذاری باید از وزنه‌برداری حمایت کنیم. تضعیف وزنه‌برداری به ضرر ورزش قهرمانی است‌. علی مرادی در بحث وزنه‌برداری بانوان جسارت به خرج داد. دختران ما نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه افزود: پیام خود را به عنوان کمیته ملی المپیک اعلام می‌کنیم و قدردان زحمات شما خواهیم بود و هر چه در توانمان باشد در کنار وزنه‌برداران خواهیم بود. تیم باید اعزام شود و نمی‌توان ورزشکاران را معطل نگه داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: وظیفه ما برنامه‌ریزی، هدایت، حمایت و برداشتن موانع بر سر ورزش است‌. مقام معظم رهبری نیز بر برداشتن موانع تاکید داشتند. این یک شعار نیست بلکه یک گفتمان است. با وزارت ورزش گفت‌وگو می‌کنیم و با فدراسیون در ارتباط هستیم تا موانع برداشته و تیم اعزام شود و شما ورزشکاران در این مورد نگران نباشید. باز هم برای رویدادهای بعدی برای تهیه بلیط و هزینه اعزام کمک می‌کنیم. شرایط سخت است ولی دلیل نمی‌شود که تیم‌های ما اعزام نشوند. در آرامش و با گفتگو مشکلات حل می‌شود.

وی تاکید کرد: این نسل از وزنه‌برداران با انگیزه و جدیتی که دارند وزنه‌برداری جهان را در المپیک پشت سر می‌گذارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری سید رضا صالحی امیری وزنه برداری سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان

فرزاد محمدی اظهار کرد: در حوزه صنایع کوچک، اقدامات خوب و قابل اعتنایی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است. احیای واحد‌های راکد و باز فعال‌سازی آنها را داشتیم. همچنین ارتقای ظرفیت واحد‌های فعال در لرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: با هدف احیای واحد‌های راکد، کمیته احیا را تعریف کردیم و افراد خبره از دستگاه‌های اجرایی، موانع را شناسایی و آسیب‌شناسی کردند. خروجی آن در ستاد تسهیل، کمیته قضایی و توسعه صادرات استان مطرح می‌شد تا بتوان با تزریق منابع، موانع را برطرف کنیم.

او افزود: از مجموع واحد‌های احیاشده ۱۶ واحد مربوط به داخل شهرک و بقیه مربوط به خارج شهرک بودند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (3 اردیبهشت)
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس