Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، وحید شادی‌نیا اظهار داشت: امروز، سه شنبه ۱۶ آذرماه، گزارش برخورد یک دستگاه خودروی سمند با نیسان در محور مرند-جلفا (محدوده عریان تپه) به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی افزود: در این حادثه خودروی سمند دچار حریق شده بود.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی ادامه داد: متاسفانه هر دو راننده این خودروها در صحنه تصادف جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/۶۰۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو آذربایجان شرقی سانحه رانندگی تبریز سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی وحید شادی نیا فارس تبریز سمند نیسان محور مرند جلفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۲ و پنج دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بود با سمند دیگر از سمت مقابل در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی به صورت رخ به رخ برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

وی گفت: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین