Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پشت صحنه مدرسه تلویزیونی ایران/ عکسی از مهراب قاسم‌خانی در دوران سربازی/ وقتی کامبیز دیرباز و بازیگر «پایتخت» فوتبالیست می شوند

 

کاوه سماک‎باشی، بازیگر سینما و تلویزیون در تازه‎ترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را به همراه نوشته ای به اشتراک گذاشت.

 

میلاد کی‎مرام، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از غروب زیبای آفتاب در کنار دریا منتشر کرد.

 

مژده لواسانی، مجری شناخته شده تلویزیون با انتشار استوری در صفحه خود تولد محمد بحرانی، صداپیشه جنابخان را تبریک گفت.

 

ارژنگ امیرفضلی، هنرپیشه باسابقه فیلم و سریال‎های طنز، عکسی از دوران جوانی خود را در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشت.

 

حامد بهداد، هنرپیشه سینما و تلویزیون، ضمن ابراز دلتنگی برای مرحوم حمید سمندریان، پستی را در صفحه خود بارگذاری کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته مجازی هنرمندان بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت

به گزارش ورزش سه، تیم رسانه‌ای پرسپولیس امروز با انتشار یک استوری در صفحه رسمی این باشگاه، چهل و نهمین سالروز تولد حمید مطهری مربی و بازیکن سابق پرسپولیس را تبریک گفت.

حمید مطهری در شرایطی خودش را برای ورود به 50 سالگی آماده می‌کند که به تازگی از کادرفنی تیم ملی ایران جدا شده و قرار است به عنوان مربی تراکتور مشغول به کار شود.

حمید مطهری در تیم پرسپولیس روزهای متفاوتی را تجربه کرد و چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری خاطرات خاصی از این تیم به یاد دارد. او در یک مقطع سرمربی امیدهای پرسپولیس بود و پس از آن با حضور یحیی گل محمدی به مدت دو فصل به عنوان دستیار او در این تیم مشغول فعالیت بود که رسیدن به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین دستآوردهای او با سرخپوشان به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد