Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، سید رضا صالحی امیری در این بازدید اظهار داشت :برخی نقد می‌کنند که وزنه برداری عملکرد خوبی نداشته اما من دفاع کردم. وزنه برداری نباید محکوم شود به عدم‌ نتیجه زیرا این اتهام ظلم است. تضعیف وزنه برداری  به سود ورزش کشور نیست. وزنه برداری همیشه آبروی ورزش ایران و بعد از کشتی جایگاه دوم مدال آوری بوده و تضعیف این رشته خیرخواهانه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: اگر بناست ما سال بعد در هانگژو جایگاه داشته باشیم، وزنه برداری باید سکو داشته و باید از  آن حمایت کنیم. نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به  المپیک توکیو بارها به من تاکید کرد محمدحسین برخواه برترین مربی وزنه برداری تاریخ است و باید قدردان او بود.این فدراسیون جسارت داشت و ورزش بانوان را ایجاد کرد و غرور و غیرت ایرانی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد حجاب هیچ وقت مانع پیشرفت بانوان ما نیست.

رییس کمیته المپیک گفت: ما در اینجا هستیم تا اعلام کنیم کمیته ملی المپیک قدردان شماست و در کنار شماست. هر میزان که در توانمان باشد در کنار شما هستیم. ما نمی توانیم در شرایط سخت اقتصادی فدراسیون ها را رها کنیم. رسالت کمیته ملی المپیک برنامه ریزی، حمایت، نظارت و مانع زدایی است. امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، سال مانع زدایی نامگذاری شده و چه زیباست و تبدیل به گفتمان شده و از طرف شخص اول کشور مطرح شده و ما نیز موظف هستیم موانع را از سر راه ورزش قهرمانی برداریم.

وی ادامه داد: قول می‌دهیم باز هم کمک کنیم و این‌ تیم باید اعزام شود. آنچه برای ما اهمیت دارد درخشش وزنه برداری ما در آسیا و جهان است و اطمینان دارم که این تیم در هانگژو قهرمان خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توکیو کمیته ملی المپیک ایرنا توکیو سید رضا صالحی امیری فدراسیون وزنه برداری کمیته ملی المپیک نصراله سجادی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود

هاشم ناظمی جلال اظهار کرد: زمین فوتسال مدرسه احیاء دهگلان، سومین چمن مصنوعی (درون مدرسه‌ای) مدارس استثنایی استان است که تحول شگرفی را در فضای ورزشی این مدرسه به همراه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: این طرح ورزشی با تخصیص ۳ میلیارد ریالی از محل فصل پنجم اعتبارات معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش پرورش استان اجرا می شود.

وی افزود: این زمین در مساحت ۵۰۰ متر برای استفاده دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به بهره برداری می‌رسد تا بتوانند در فضای ایمن‌تر به ورزش بپردازند.

ناظمی جلال یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه جاری این زمین فوتسال در قالب طرح شهید سلیمانی و با هدف ترویج ورزش دانش‌آموزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بهره‌برداری برسد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان خدمت به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه را ارزشمند ودارای برکات معنوی زیادی دانست و افزود: دانش آموزانی در گروه‌های معلولیت نیاز ویژه ذهنی، دارای آسیب شنوایی، چند معلولیتی، جسمی حرکتی و طیف اتیسم در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟