Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش اسبق فوتبال ایران کیفیت لیگ برتر را قابل قبول ارزیابی کرد.

حمید علیدوستی، ملی پوش اسبق فوتبال ایران در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم دهداری در خصوص دوری از عرصه مربیگری گفتگویی کرد.

به گزارش طرفداری، علیدوستی در ابتدا گفت:

من در رده های پایه مربیگری کردم. در دوره ای مربی جوانان ایران بودم و دو سه سالی مربی نوجوانان ایران بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی دانم چرا الان مربیگری نمی کنم ولی فضای فوتبال و انزوای خود من هم شاید دلیل این موضوع باشد. شاید آن تفکر و تلقی که از نوع فوتبال و آموزش آن دارم الان نیست و به همین دلیل کنار هستم.

او در پاسخ به این سوال که کیفیت لیگ برتر را چگونه ارزیابی می کند تاکید کرد:

در مورد کیفیت لیگ مان نباید به خاطر چند نتیجه صفر – صفر نتیجه گیری کنیم. اگر کلی صحبت کنیم، باید بگویم که لیگ ما در حال حاضر کیفیت خوبی دارد. الان چند تیم مدعی داریم که در صدر جدول برای رتبه نخست می جنگند. هیچ بازی ساده نیست و همین که تیم ملی ما دو دوره است که به جام جهانی صعود می کند و خیل عظیم لژیونر را داریم، نشانه تکامل فوتبال البته نه به صورت کامل است.

علیدوستی که در زمان خودش یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بود در خصوص فقر گل در لیگ برتر ایران گفت:

آموزش چیزی است که باید از پایه صورت بگیرد. دو رکن در فوتبال است. یکی دروازه بان است و یکی مهاجم که یکی از دروازه محافظت می کند و دیگری برای تیم گل می زند. این دو به موازات اینکه باید توانایی فنی بالایی داشته باشند باید توانایی روحی و ذهنی شان هم خیلی بالا باشد.

او ادامه داد:

اگر تمرین و تلاش در کنار اعتماد به نفس باشد، می توانیم مهاجمان خوبی داشته باشیم. اگر که ما در این چند دوره می بینیم مهاجم خوب کم شده، باید آن را در فوتبال پایه بررسی کنیم. استعدادهای زیادی در سراسر کشور داریم که باید ابتدا شناسایی شوند و سپس فرایند استعدادسازی را داریم. استعدادسازی خودش یک کیفیت و آموزش درست را می طلبد و آنجاست که شما بازیکنان خوبی خواهید داشت. الان رویکرد فوتبال ما بیشتر روی دفاع است چون کار تدافعی راحت تر از حمله کردن است. ولی تنوع تاکتیکی برای حمله نیاز به زیرسازی و برنامه ریزی دارد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی؛‌ اعلام آمادگی برای کمک به ترانه علیدوستی
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد
  • تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج