Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی (فیبا) که در سال جاری میلادی اعلام شد با ۴۴۴.۸ امتیاز و یک پله سقوط در مکان بیست‌وسوم جهان قرار گرفت و تیم بسکتبال نیجریه نیز جایگاه قبلی ایران را از آن خود کرد.

شاگردان مصطفی هاشمی پس از تیم بسکتبال استرالیا دومین تیم قاره کهن هستند و تیم های چین، کره جنوبی و ژاپن پس از ایران قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های آمریکا، اسپانیا، استرالیا، اسلوونی، فرانسه، صربستان، آرژانتین، لیتوانی، ایتالیا و یونان نیز به ترتیب ۱۰ رتبه برتر رنکینگ جدید فیبا را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت