Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:53:07 GMT

هشدار درباره وقوع توفان بارا در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۰۱۱۶

هشدار درباره وقوع توفان بارا در انگلیس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، توفان بارا (BARRA) که به «بمب آب و هوایی» مشهور شده است، یک هزار و ششصد کیلومتر مربع از سرزمین انگلیس را درمی‌نوردد.

سازمان هواشناسی انگلیس اعلام کرد، توفان بارا با سرعت بیش از ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت به مرز‌های انگلیس رسیده است و همراه با بارش شدید باران، انتظار می‌رود در مناطق مرتفع توفان زده، ۲۰ سانتی متر برف نیز ببارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواشناسی انگلیس همچنین از احتمال جاری شدن سیل در ۳۵ منطقه و نیز احتمال اختلال در رفت و آمد خودرو‌ها در بخش‌هایی از این کشور خبر داد. این سازمان هشدار داد که ارتفاع امواج در سواحل انگلیس به ۱۰ متر می‌رسد که جان انسان‌ها را به خطر خواهد انداخت.

طبق اعلام دیلی میل، هنوز بیش از ۵۰۰ خانه در شمال شرق انگلیس، به علت وزش توفان ۱۱ روز پیش برق ندارند. در محافل سیاسی و مطبوعاتی انگلیس از اینکه با گذشت نزدیک به دو هفته همچنان هزاران مشترک در هوای سرد با قطع برق و مشکلات ناشی از آن، دسته و پنجه نرم می‌کنند، دولت را به باد انتقاد گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزش توفان حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و ابگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص زیرکوه، خوسف، بیرجند،برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش بینی است.

لطفی افزود:خسارات قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است

وی گفت:روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع وجاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.


پرهیر از سفر‌های غیر ضرور،احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه های هواشناسی استان است. 

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان