Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن قطعه سازان اروپا اعلام کرد: ممنوعیت تولید خودروهای بنزینی ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در اتحادیه اروپا را از بین خواهد برد.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، مطالعات انجمن قطعه‌سازان اروپا نشان می‌دهد که برنامه اتحادیه اروپا در ممنوع کردن تولید خودروهای بنزینی و رفتن به سمت خودروهای برقی، ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سطح این اتحادیه را نابود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این مطالعه نشان داد که نیمی از این مشاغلی که از دست می‌روند بین سال‌های ۲۰۳۰ تا ۲۰۳۵ نابود خواهند شد و رفع و رجوع کردن تبعات اقتصادی و اجتماعی آنها ناشی از بیکاری گسترده برای اروپا سخت خواهد بود.

گزارش انجمن قطعه‌سازان می‌گوید: البته در این بین و در مسیر رفتن به سمت تولید خودروهای برقی، ۲۲۶ هزار فرصت شغلی نیز در اروپا ایجاد خواهد شد و مجموعا تعداد مشاغل از دست رفته را به ۲۷۵ فرصت شغلی خواهد رساند.

انجمن قطعه‌سازان اروپا اعلام کردند که ۵ درصد کل فرصت‌های شغلی در ۱۳ کشور مربوط به صنعت خودروسازی است.

زیگرید دِوِریس، دبیر انجمن قطعه سازان اروپا می‌گوید: استفاده از فناوری هیبریدی هیدروژنی و انرژی‌های تجدیدپذیر موجب بروز نوآوری طی سال‌های آینده خواهد شد.

اوایل امسال بود که کمیسیون اروپایی اعلام کرد که می‌خواهد از سال ۲۰۳۵ به بعد تولید خودروهای بنزینی را ممنوع کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت اتحادیه اروپا اروپا شغل تولید انجمن قطعه سازان کمیسیون اروپایی صنعت خودروسازی قیمت های روز در یک نگاه تولید خودروهای بنزینی فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان استان ایجاد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: 4 هزار و 12 طرح خوداشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده که برای 4 هزار و 235 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 4 هزار و 761 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 892 طرح در روستا و 2 هزار و 120 طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌ حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: یک هزار و 496 طرح توسط زنان و 2 هزار و 516 طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال