Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه تعاملی با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان، گفت: نیروی انتظامی و کمیته امداد هر دو با ایجاد ظرفیت‌های بالقوه در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی به طور هدفمند توانسته اند اقدامات مهمی در جهت آگاه سازی شهروندان در کاهش جرائم انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ، مهمترین زمینه‌های همکاری و تعهدات مشترک نیروی انتظامی و کمیته امداد را، همکاری در زمینه ارتقاء دانش و مهارت گروه‌های هدف در جهت کاهش عوامل مخاطره آمیز و استفاده از ظرفیت‌های علمی و اجرایی در راستای تولید محصولات فرهنگی برشمرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام، مشارکت‌های عمومی و نهادینه سازی امر پیشگیری از معضلات اجتماعی را از اهداف مهم برقراری تعامل با کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت در حوزه فرهنگی و آموزشی، ارتقاء سطح آگاهی آنان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌توان خانواده‌ها را با انواع معضلات اجتماعی و راهکار‌های خود مراقبتی آشنا کرد.

او ، با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن آموزش همگانی معاونت اجتماعی انتظامی استان، ادامه داد: استفاده از آموزش غیر حضوری نقش مهمی در ارتقاء دانش و آگاهی افراد جامعه دارد؛ چرا که این مهم، کم هزینه بوده و تعداد افراد زیادی را شامل می‌شود، پس با توجه به شرایط کنونی جامعه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می‌توانیم با استفاده از ظرفیت، توان و امکانات آموزش همگانی، مطالب و محتوا‌های آموزشی مورد نظر را از به مردم ارائه دهیم.

سردار القاصی مهر، در ادامه نقش خانواده‌ها را در کاهش آسیب‌های اجتماعی، بسیار تاثیرگذار دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی در تعامل با سایر ادارات سعی بر افزایش آگاهی عمومی و افزایش مهارت‌های اجتماعی شهروندان در برابر آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها دارد.


انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی کمیته امداد کمیته امداد آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد