Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، شب گذشته بود که جسد متلاشی شده یک دختر فراری در خانه ای در کوچه کلانتری توسط ماموران کلانتری 112 ابوسعید کشف شد.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امورجنایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های تیم جنایی مشخص کرد دختر 21 ساله که به تهران فرار کرده بود 4 ماه پیش با ضربات پیچ گوشتی به قتل رسیده است.

جنایت در خیابان خرمشهر

این درحالی بود که 2 دختر فراری با جسد مقتول که در 21 پلاستیک زباله به طرز ماهرانه ای پیچیده شده بود زندگی می کردند. ماموران پلیس با دریافت این اطلاعات 3 متهم را در عملیات های مختلف بازداشت کردند.

در عملیات پلیس قاتل به همراه خواهر و برادرش دستگیر شدند. قاتل در بازجویی های اولیه ادعا کرده خواهرش در قتل هیچگونه نقشی نداشته است و دختران فراری که در خانه زندانی بودند، همدستش در قتل بوده اند.

بعد از اعترافات 2 دختر فراری و مرد جنایتکار مشخص شد، خواهر قاتل در ترسناک ترین جنایت سال هیچ نقشی نداشته است و همین کافی بود تا بازپرس جنایی شبانه دستور آزادی وی را صادر کند.

شنیده ها حکایت از آن دارد خواهر قاتل پس از آزادی در پارکینگ ساختمان در حضور همسایگان ادعاهایی مطرح کرده است تا  بی گناهی اش را نزد همسایگان ثابت کند.

فرضیه قتل های زنجیره ای

باتوجه به کشف اجساد 2 دختر جوان در این منطقه و خیابان کاشانی فرضیه قتل های زنجیره ای دختران فراری در تهران توسط قاتل پررنگ است.

بنابراین گزارش، با دستور محمد وهابی، بازپرس دادسرای امورجنایی  متهم و 2 دختر فراری برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیسی آگاهی قرار گرفتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث آگاهی ماه عملیات پلیس ۲۱ ساله من سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا سحر قریشی باز سحر قریشی بازیگران زن معروف بازار آزاد ریحانه پارسا برهنه قیمت دلار دختر فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو