Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: افرادی که از خطای گذشته خود عبرت می‌گیرند حتی ممکن است از افرادی که خطایی نداشته اند بهتر کار کنند و این موضوع سبب شود دیگر خطای گذشته را تکرار نکنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم  به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام ایمانی تبار نماینده ولی فقیه و جمعی از مسؤولان گزینش و بسیج سازمان جهاد کشاورزی استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به آیات 22 تا 26 سوره مبارکه صاد بر شیوه صحیح گزینش و حراست از نیروها در ادارات دولتی و دیگر مراکز تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گزینش هر اداره مسئول تشخیص صلاحیت‌ها است، افزود: نباید بر اساس گزارش‌ها و حتی عملکرد افراد در گذشته صلاحیت آنها را نادیده گرفت بلکه باید اگر افراد با صلاحیت و کاردان لغزشی هم دارند به آنها تذکر داد و آنها را به کار گرفت.

تولیت حرم حضرت معصومه(س): دانش‌آموزان امانت مردم و نظام در مدارس هستندآیت الله سعیدی: خیران نباید در منازعات سیاسی وارد شوند

تولیت حرم بانوی کرامت با بیان اینکه در بسیاری موارد لغزش انسان و پی بردن به آن باعث عبرت گرفتن می‌شود، گفت: افرادی که از خطای گذشته خود عبرت می‌گیرند حتی ممکن است از افرادی که خطایی نداشته اند بهتر کار کنند و باعث شود که دیگر خطای گذشته را تکرار نکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تفاوت انسان و فرشتگان را در عبرت‌گیری دانست و تصریح کرد: لغزشی که حضرت آدم(ع) در خوردن آن میوه ممنوعه داشتند باعث شد که عبرت بگیرند و همین عبرت گرفتن و توبه باعث شد که شیطان و القائات او را بهتر بشناسند و به مقام خلیفه اللهی برسند.

نماینده ولی فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: بنابراین در گزینش ها باید دقت شود که از افراد با صلاحیت استفاده شوند و در صورت یک لغزش نباید به کلی روی نام افراد خط قرمز کشیده شود و طرد شوند بلکه باید با تذکر و امر به معروف به افراد فرصت جبران داده شود.

انتهای پیام/452/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خطای گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش هلث دی نیوز، تیمی در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون توضیح دادند که همه چیز به خاطر توانایی فعالیت بدنی برای کاهش سطح استرس در مغز است.

با تقویت این یافته، مطالعه نشان داد که ورزش بیشترین فواید قلبی را برای افراد دارای سابقه افسردگی به ارمغان می‌آورد.

دکتر «احمد توکل»، سرپرست این مطالعه متخصص قلب در مرکز تحقیقات تصویربرداری قلب و عروق بیمارستان عمومی ماساچوست، خاطرنشان کرد: «فعالیت بدنی در کاهش خطر بیماری قلبی عروقی در میان افراد مبتلا به افسردگی تقریباً دو برابر مؤثرتر بود.»

در این تحقیق، تیم توکل میانگین داده‌های ۱۰ ساله بیش از ۵۰۰۰۰ نفر را بررسی کردند. تمامی شرکت کنندگان سوابق فعالیت بدنی خود را گزارش کرده بودند.

زیرمجموعه‌ای از ۷۷۴ نفر هم تحت اسکن مغز و آزمایش‌های دیگر برای اندازه‌گیری فعالیت مغز مرتبط با استرس قرار گرفتند.

محققان گزارش دادند که در طول یک دهه پیگیری، تقریباً ۱۳ درصد از شرکت کنندگان به بیماری قلبی مبتلا شدند.

با این حال، افرادی که توصیه‌های استاندارد برای فعالیت بدنی را رعایت کردند، ۲۳ درصد کمتر احتمال داشت چنین تشخیصی دریافت کنند.

گروه تحقیق دریافتند که این افراد همچنین نسبت به افرادی که کمتر ورزش می‌کردند، فعالیت مغزی مرتبط با استرس در آن‌ها به طور قابل توجهی کمتر بود.

تیم بوستون توضیح داد که این ناحیه به عنوان کنترلی بر مراکز استرس مغز شناخته شده است.

به گفته محققان، به طور کلی، به نظر می‌رسد که کاهش سطح استرس نقش مهمی در بهبود سلامت قلب دارد. این واقعیت که به نظر می‌رسید ورزش به ویژه به افرادی که سابقه افسردگی دارند کمک می‌کند، این تصور را تقویت کرد.

توکل گفت: «اثرات ورزش بر فعالیت مرتبط با استرس مغز ممکن است این مشاهدات جدید را توضیح دهد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • امنیت آمران به معروف و نهی از منکر مهم است