Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، برگزار شد با اشاره به اینکه شکوفایی علمی کشور در مقایسه با ۴۰ سال گذشته با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی از همه دوره‌های تاریخی بالاتر است اظهار داشت: باید این دستاوردها همچنان تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر تولید قدرت و ثروت توسط استادان و دانشجویان برای کشور افزود: هم اکنون و در این برهه زمانی سرعت انتقال اطلاعات و داده‌ها بسیار بیشتر از هر زمان دیگر در تاریخ است که باید از آن بهترین استفاده را کرد.

معاون رئیس جمهور بیان داشت: امروز ایجاد دانشگاه‌های قوی از لحاظ علمی از مؤلفه‌ها و راهبردهای اصلی کشورهای قدرتمند است و همه کشورهای توسعه یافته سرمایه گذاری اصلی خود را در دانشگاه‌ها انجام می‌دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تجمعات ایثارگران در مقابل ساختمان بنیاد شهید، با اشاره به اینکه نبود اعتبارات دولتی و یک اشتباه محاسباتی در خصوص حقوق ایثارگران از جمله دلایل برخی تجمعات این قشر بوده است عنوان داشت: ایثارگران به دنبال مطالبات صنفی که برخی در چهارچوب قانون است و برخی نیز فراتر از قانون می‌باشد اجتماع کردند که در این حوزه از ۲ سال گذشته تاکنون سه هزار میلیارد ریال از مطالباتشان پرداخت شده است.

کد خبر 5370237

منبع: مهر

کلیدواژه: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز دانشجو گرگان معلولان ایلام واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور شنبه شب در دیدار با فرماندار شهرستان دشتی گفت: همزمان با سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان بوشهر، آئین تجلیل از همسران شهدای والامقام شهرستان‌های دشتی و تنگستان در خورموج برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انجام می‌شود، حواله ۳۰۰ قطعه زمین به فرزندان شهدا اهدا خواهد شد.

کد خبر 6078370

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • مادر شهید «عبدالخالد ماجدی» به فرزند شهیدش پیوست
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی