Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: روز دانشجو فرصتی برای بررسی وضعیت دانشجویان بوده است، بنابراین در این روز باید چالش‌های دانشجویان و نقشی که می‌توانند در جامعه ایفا کنند، بررسی شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، پرویز قزلباش ظهر امروز (۱۶ آذرماه) در مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو که در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از نام‌گذاری این روز به نام دانشجو، عرض ادب به ساحت کسانی است که در راه جنبش دانشجویی تا پای جان ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش فعال نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، افزود: در‌های نهاد همواره به روی همه دانشجویان باز بوده و همه بی‌هیچ محدودیتی می‌توانند مسائل و مشکلات خود را در آنجا مطرح کنند.

این مسئول با تاکید بر لزوم بررسی چالش‌ها و وضعیت دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، خاطرنشان کرد: برگزاری روز دانشجو در دو سال اخیر به دلیل شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا تحت‌الشعاع قرار گرفت، ولی امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و فرصت خوبی را برای حضور در جمع دانشجویان فراهم آورد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: فردای زندگی دانشجویان با کسوت دانشجوییِ امروزشان شکل می‌گیرد و از همین رو باید مراقب باشند، این دوران برای آنان طوری سپری شود که فردا با افسوس‌ها و ای‌کاش‌ها روبه‌رو نباشند.

حجت‌الاسلام محرمعلی شیرمحمدی، نشاط را لازمه دانشجو بودن عنوان کرد و افزود: نشاط به معنای هیاهو نیست و به بیان دیگر، قرار نیست به عنوان دانشجو، در هیاهو گم شویم یا با هیاهوی دیگران، ما نیز وارد هیاهو شویم.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه و رفتار انسان‌ها در طول تاریخ، به آنان عنوان می‌دهد، تصریح کرد: در هر عنوان، کسوت و مقامی که هستیم و از نظر اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در هر جایگاهی که قرار داریم، باید بدانیم که چه بکنیم.

این مسئول با بیان اینکه همه انسان‌ها با هر رنگ و نژادی یکسان هستند و فقط نوع فکر و اعتقاد و جهان‌بینی آنان، شخصیت‌های متفاوتی به آن‌ها می‌دهد، خاطرنشان کرد: شالوده فرهنگ انسانی در سختی‌ها خود را نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان روز دانشجو 16 آذر دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛  اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی زنجان در برخی مناطق شهرستان صائین قلعه برگزار شد.

در این اقدام خیرخواهانه و نوع‌دوستانه خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی، فرهنگی، مامایی و پرستاری، شنوایی‌سنجی، نوار قلب و تزریقات، آموزش بهداشت، توزیع داروی رایگان ارائه شد.

این اردوی جهادی در بازه زمانی دو روزه با حضور ۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد