Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رییس،رییس و مسیولین فدراسیون فوتبال و پیشکسوتان فوتبال امروز (سه شنبه 16 آذر) در محل هتل المپیک برگزار شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات تمامی پیشکسوتان فوتبال ابراز داشت:دهداری عزیز فرصتی شد تا ما در کنار شما بزرگان فوتبال قرار بگیریم و بهانه ای شد برای قدردانی و عرض ارادت به شما  عزیزان چرا که اگر امروز درخت فوتبال سبز است و نسلی که میلیون ها جوان هستند با عشق و علاقه فوتبال را دنبال می کنند به خاطر ریشه های آن مانند دهداری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری در ادامه گفت:ما کفران نعمت کردیم و بزرگان خودمان را فراموش کردیم و به انزوا کشاندیم و باید جبران کنیم و به همین منظور ما در دیماه تالار مشاهیر فوتبال ایران را با همکاری فدراسیون فوتبال در موزه ملی ورزش  رونمایی خواهیم کرد.در واقع ما از شخص نه بلکه از شخصیت تجلیل می کنیم ، یعنی انسان‌هایی که   فضیلت و اخلاق و افتخار آفرینی را به ارمغان آوردند. صالحی امیری ابراز داشت:واقعیت این است که ما امروز نه فقط از مرحوم دهداری عزیز بلکه از انسانهای با فضیلت و با اخلاق فوتبال تجلیل می کنیم واز زبان دکتر نصراله سجادی نقل می کنم که اخلاق و فضیلت در این انسان موج میزد . رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:فوتبال یک رقابت اخلاقی است و هر کسی در این رقابت پیروز می شود باید پیروز اخلاقی و انسانی هم باشد . همه ما باید خود را وام دار این انسان‌ها بدانیم ،  زمانی که از دهداری صحبت می کنیم یعنی غیرت ، غرور و نشاط ملی و از این منظر معتقدم فوتبال باید در حد اعلی ترویج پیدا کند چرا که  این سرمایه گذاری است و نه هزینه و باید با هزینه در ورزش نشاط و غرور و شادی و سلامتی را برای مردم به ارمغان آوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صالحی امیری کمیته ملی المپیک وزارت ورزش کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این مراسم پژوهشگران و دانشجویان آثار این شاعر و نویسنده ایرانی را مورد بررسی قرار دادند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند پند و اندرز‌های این شاعر را در گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رباعیات که در کلیات سعدی گردآوری شده است مطالعه کند.
در تقویم رسمی کشورمان به همت مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز اول اردیبهشت روز آغاز نگارش کتاب گلستان روز سعدی نامیده شده است و همه ساله در یادبود سعدی مراسم مختلفی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید