Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@15:17:01 GMT

تکلیف حضور هواداران امشب مشخص می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۰۵۸۸

تکلیف حضور هواداران امشب مشخص می شود؟

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هواداران استقلال که بعد از حدود دوسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه ی حضور در ورزشگاه ها را نداشتند، بلاخره در هفته ی پنجم هواداران استقلال مجوز حضور در ورزشگاه را دریافت کردند و پس از آن هم هواداران پرسپولیس به ورزشگاه راه یافتند.

اما به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی، مجددا حضور هواداران در ورزشگاه ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بنابر خبرهای دریافتی خبرنگار ایسکانیوز امشب پس از جلسه ی سازمان لیگ حضور یا عدم حضور هواداران در هفته نهم لیگ برتر مشخص خواهد شد.

هومن جعفری کد خبر: 1121175 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی آقایان تنیس روی میز برای معرفی دومین ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.

در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابت‌های آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.

پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی کشورمان با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود.

رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!