Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست واحد های دانشگاه شهر قدس، ملارد ، صفادشت و دانشگاه مهارتى اندیشه با پیامی ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ متن پیام به شرح زیر است:

شانزدهم آذر ماه ۱۳۳۲ یادآور حماسه ضداستکباری و استبدادی در تاریخ ایران است و به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگری از سرافرازی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز دانشجویان در اعتراض به سفر معاون وقت رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه تهران به عرصه آمدند و دژخیمان رژیم منحوس پهلوی سه تن از این دانشجویان را به خاک و خون کشیدند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله دانشجویان آگاه و انقلابی یاد آن روز را گرامی می‌دارند و پایداری در مقابل نظام سلطه را وظیفه تمام ناشدنی یاد می‌کنند.

بی تردید همانگونه که امام راحل (ره) دانشگاه را مبدا تحولات دانستند همه باید تلاش کنیم تا دانشگاه فضای امید، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده اش در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و فعالان دانشجویی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه توطئه‌های دولت آمریکا علیه ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این پیام را به ملت‌های مظلوم از یک سو و نظام سلطه از سوی دیگر رساندند که تحت هیچ شرایطی وابستگی و حقارت کشور عزیزشان را نمی‌پذیرند و امروز نیز دانشجویان متعهد و بصیر با حضور پُرشور در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی، در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه این آب و خاک پر گهر گام بر می‌دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۱۶ آذر، مقام شامخ دانشجویان را ارج می‌نهم و امید آن دارم که جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز به مدد ایمان، اندیشه، تلاش مستمر و بی‌وقفه با همراهی اساتید فرهیخته در کنار مدیریت و کارکنان شریف دانشگاه‌ها همواره در توسعه ایران اسلامی موفق باشند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ایران استقلال معاون رئیس جمهور آمریکا دانشگاه تهران خاک پیروزی انقلاب امام راحل ایران اسلامی اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی دولت آمریکا ملت ایران جاسوسی توسعه و پیشرفت جامعه روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک