Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد رشتبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دقیقا 3 ساعت پیش از اولین بازی تیم ماشین‌سازی به من زنگ زده و گفتند پنچره تیم باز نشده و بازیکنان پایه سال گذشته را سریعا برای بازی اول راهی ورزشگاه نمایم.

وی گفت: تیم ماشین‌سازی با بازیکن پایه تنها در بازی نخست برابر تیم شهرداری همدان تن به شکست سنگین داده و در سایر بازی‌های هر چند نتیجه را واگذار کردیم اما بازی پایاپایی انجام و تنها به دلیل نداشتن تجربه لازم مغلوب شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته با همین بازیکنان جوان در کرمان برابر مس به تساوی باارزشی رسیده و در بعضی بازی‌ها هم می توانستیم امتیاز کسب کنیم که مقابل شهرداری آستارا پنالتی ما گل نشد و یا مقابل استقلال خوزستان در حالی که می‌توانستیم دو بر یک به برتری برسیم، با همین نتیجه مغلوب شدیم و به اعتقاد کارشناسان داوری پنالتی تیم استقلال خوزستان پنالتی نبود و گلی ما هم که رد شد، کاملا درست بود. در کل چون بازیکنان تیم ما خیلی جوان بوده داوران راحت برعلیه تیم ما سوت می‌زدند.

رشتبر در مورد برکناریش گفت: روز گذشته در دیدار با مدیر باشگاه از من خواسته شد که تضمین برای ماندن و نتایج خوب بدهم و من گفتم هیچ مربی این چنین تضمینی نمی‌دهد و در نهایت گفتند به دلیل تحت فشار بودن به دلیل نتایج تیم تصمیم به برکناری شما گرفته شده است.

بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: من سال‌ها سابقه بازی در تیم ماشین‌سازی حتی در سطح اول ایران داشته و خیلی زود هم وارد دنیا مربیگری شدم، اما کسی را جانشین من کردند که هیچ سابقه فوتبالی ندارد.

وی افزود: به بازیکنانم که از رده جوانان با من بودند گفتم که ساک هر مربی همیشه بر دوشش است و شما به هیچ عنوان در تصمیمات باشگاه دخالت نکرده و با تمام وجود برای تیم ماشین‌سازی بازی کنید.

سرمربی سابق ماشین سازی بیان داشت: علت برکناری من این بود که بله قربان‌گویی آقایان نبودم و حاضر نبودم تن به خواسته آقایان بدهم و باید اضافه کنم مشکل ماشین‌سازی فراتر از مالک فعلی باشگاه است.

وی گفت: عده‌ای از آقایان هستند که خود را مالک باشگاه می‌دانند و همین افراد سبب شدند که کارخانه ماشین‌سازی از خیر تیم‌داری گذشته و عطای تیم ماشین‌سازی به لقایش ببخشد.

رشتبر تاکید کرد: آقای غلام کریم‌پور که اتفاق از مربیان شایسته فوتبال تبریز است و امروز به عنوان مدیر آکادمی باشگاه ماشین‌سازی معرفی شد، چند ماه پیش هم همین سمت را داشت و خودش استعفا داد. مگر در این چند ماه در باشگاه ماشین‌سازی چه اتفاقی افتاده است که ایشان را برگرداندند.

وی تصریح کرد: امیدوارم این بازیکنان جوان با غیرت و همت خود بتوانند تیم ماشین‌سازی در لیگ حفظ کنند وگرنه امیدی به مدیریت این باشگاه برای حفظ قدیمی‌ترین تیم آذربایجان وجود ندارد.

    انتهای پیام/60017

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تبریز استقلال خوزستان ماشین سازی فارس تبریز ماشین سازی قربانی تیم ماشین سازی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی

ایسنا/مازندران رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نور چالش اصلی این شهرستان را مانند دیگر استان‌های شمالی، پسماند دانست و گفت: متاسفانه به دلیل بالا بودن سطح آب در شهرهای ساحلی در حوزه پساب‌ها دچار چالش هستیم، البته پایش‌ها توسط همکاران به صورت مستمر انجام می‌شود و برای مکان‌هایی که دچار مشکل هستند جهت مدیریت پساب اخطار صادر می‌شود تا نسبت به سیستم تصفیه فاضلاب اقدام کنند.

یاسر سالار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شعار امسال هفته‌ی زمین پاک «مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه هر ساله در هفته‌ی زمین پاک برای ایجاد فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر در بین آحاد جامعه و خصوصا کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی انجام می‌شود، افزود: در روز جهانی زمین با مشارکت جوامع محلی و همکاران محیطبان به صورت‌ نمادین پاکسازی سواحل با هدف فرهنگ سازی انجام می‌شود تا محیط پیرامونی عاری از هرگونه زباله باشد.

رئیس اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان نور به طرح یک ساعت با محیطبان در مدارس جهت آشنایی دانش‌ آموزان با محیط زیست و پیرامون آن به صورت مستمر را از برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: باید آینده‌ای به دور از زباله داشته باشیم.

سالار افزود: محیط زیست مختص یک اداره و یا نهاد خاصی نیست، بلکه بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی حفظ و حراست از محیط زیست وظیفه همگانی است و در همین راستا دوستداران محیط زیست و رسانه‌ها هم می‌توانند جهت تنویر افکار عمومی بین جوامع محلی برای داشتن زمینی پاک اطلاع رسانی و فرهنگ سازی‌لازم را انجام دهند.

رئیس اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان نور یادآور شد: مردم می‌توانند با انجام کارهای کوچکی چون رها نکردن زباله در داخل رودخانه‌ها، جوی آب‌، جنگل، دریا و یا جایگزین کردم کیسه پارچه‌ای به جای کیسه نایلونی و خیلی از کارهای دیگر به داشتن محیط زیستی سالم کمک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد