Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

روز دانشجو، روز یافتن هویت واقعی ایرانی ـ اسلامی جوان دانشجو و فرصت مغتنمی در بازخوانی و افتخار به آن هویت اصیل است.

انقلاب شکوهمند اسلامی حرکتی بود که با اهداف شاخصی همانند اسلام‌خواهی، استکبارستیزی، حفظ استقلال و آزادی کشور، کرامت‌بخشی به انسان، دفاع از مظلوم، پیشرفت و اعتلای علمی، فنی و اقتصادی کشور به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت‌الله علیه» آن روح بلند دوران و مجاهدت مردم به ویژه جوانان دانشجو شکل گرفت و این خط نورانی و صراط مستقیم بایستی بدون کوچکترین انحرافی ادامه پیداکندکه در این میان تکلیف نسل جوان کنونی و عمدتاً دانشجویی همین است که این خط را در همان جهت‌گیری به‌سوی تکاملِ بیشتر پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حقیقت تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بدون نیرو و انگیزۀ جوانی، قدرت فکری و بدنی و نشاط، روحیه و خط‌شکنی‌ها که در جوان‌ها به عنوان خصیصۀ شاخص وجود دارد، تقریباً سخت و یا حتی غیر ممکن می‌نمایاند. از این رو جنبش دانشجویی مسلمان مورد نظر امامین انقلاب شکل گرفته و با مسئولیت‌های مهمی از جمله متولی امر «گفتمان‌سازی» و «تصمیم‌سازی» عملی در سطح کشور و حرکت انقلابیِ ملت ایران، به عنوان پیشران حرکت و موتور محرکۀ کشور در گام دوم انقلاب مورد عنایت بیشتر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

جنبش‌های دانشجویی اسلامی همیشه با تراکم قدرت و انگیزه، خلاقیت و شجاعت جوانی محل اثر بزرگ و عبور موفقیت آمیز و سهل‌الوصول از پیچ‌های بزرگ تاریخی در کشور و انقلاب اسلامی بودند.

اینک در گام دوم انقلاب، جوان دانشجو و دانشجوی جوان مسلمان با انگیزه، قدرت و جسارت فزون‌تری برای ادامۀ راه روشن اسلاف خود، با قدرت بیان و تبیین دستاورد‌های شگرف چهار دهۀ گذشته همراه با خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی و به کار گیری همّت بلند و هوشیاری و ابتکار عمل و با بهره گیری از تجربه‌های گرانسنگ و عبرت‌های گذشته و بهره مندی از تمامی ظرفیّت‌های معطل مانده، خواهد توانست جهش بزرگی به سمت افق‌های نوین و «ایجاد تمدن نوین اسلامی» و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» راسخ و استوار گام‌های بزرگی بردارد.

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» تلاش دارد تا در راستای منویات راهگشای رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی و انتظارات معظم له در چلۀ دوم انقلاب خطاب به این شورا با بهره مندی بیشتر و جدی‌تر از جوانان مؤمن انقلابی و به‌کارگیری از ابتکارات و استفاده ازخلاقیت‌های آنان، با تبیین و عمق‌بخشی به شعارها، ضمن مردمی و فراگیر کردن، و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی، در رساندن پیام صادقانه و صمیمی انقلاب به دل‌های مخاطبان، گام‌های مؤثر و اساسی بردارد. / إن شاء الله

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز دانشجو صراط انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه قدردانی سپاه از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی ملت ایران از عملیات وعده صادق تاکید کرد : وحدت مثال زدنی آحاد مردم ، شخصیت‌ها، نهادها ، رسانه‌ها ، احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی و دارای مرجعیت در حمایت از عملیات " وعده صادق " ، پشتوانه قدرت سازی برای امنیت کشور و خدمت به مردم است.

متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران اسلامی؛ غلبه حق بر باطل و پیروزی نور بر ظلمت وعده راستین خداوند است؛ " عملیات وعده صادق " مصداق بارز وعده الهی بود که آرامش و اطمینان را نصیب ایران و ایرانی کرد و هراس، وحشت و خفت را سهم رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث و جنایتکار این موجود پلید و شر مطلق قرار داد. خدای بزرگ را شاکریم که خون‌های پاک شهیدان عالیقدرمان در جنایت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با عملیات تنبیهی رزمندگان غیور و حماسه ساز سپاه اسلام ثمر داد و با فروپاشی هیمنه پوشالی و بازدارندگی تزئینی و تارعنکبوتی ارتش صهیونیستی، شکستی تاریخی و راهبردی برای اشغالگران ثبت و یوم الله دیگری در تاریخ میهن عزیزمان رقم خورد. این عملیات تاریخی و شگفت آور که در پاسخ به مطالبه ملی و با هماهنگی همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم افزایی و همراهی سایر "نیرو‌های مسلح" انجام پذیرفت و پرده‌ای از اعمال و نمایش قدرت "ایران قوی " را پیش روی جهانیان گشود، مرهون تدابیر حکیمانه رهبری مقتدر و شجاع انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در هدایت و قدرت افزایی روز افزون دفاعی و نظامی کشور مقابل گستاخی و زیاده خواهی‌های قدرت‌های استکباری و "وعده صادق " معظم له در خطبه‌های نماز عید سعید فطر برای تنبیه جنایت و تجاوز دشمن صهیونیستی بود و در اوج اقتدار و عظمت توانست فضای جعلی و اغراق آمیز قدرت نظامی رژیم کودک کش را منهدم و بعد از "عملیات طوفان‌الاقصی"، شکست ترمیم ناپذیر دیگری بر اشغالگران قدس شریف تحمیل کند. دستاورد‌های راهبردی این عملیات موفق که وحدت مثال زدنی آحاد مردم، شخصیت‌ها، نهادها، رسانه‌ها، احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی و دارای مرجعیت در تصویری دل انگیز و میدانی شکوهمند و شوق آور، بر پیشانی آن می‌درخشد، سرمایه ارزشمند نظام ولایی و مردمی جمهوری اسلامی ایران برای تداوم آرمان‌ها و نقش آفرینی در نظم نوین منطقه‌ای را تقویت و پشتوانه قدرتمندی برای فرزندان ایران عزیز در " سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " برای صیانت از دستاورد‌های انقلاب و نظام و حفاظت از امنیت و پاسخ به نیاز‌های کشور و خدمت صادقانه، مجاهدانه و فزون‌تر به ملت شریف و شایسته به ارمغان آورد. این پیروزی غرور آفرین ماندگار و معنادار که تحت الطاف خداوندی و عنایات حضرت ولی عصر (عج) حاصل شد را به محضر مبارک " امام " و " امت " تبریک گفته و از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های باشکوه شما مردم فهیم و قدرشناس از "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " برای تنبیه دشمن صهیونیستی در این روز‌های جاودانه تاریخی، متواضعانه قدردانی و سپاسگزاری کرده و قاطعانه اعلام می‌کنیم: " مصمم‌تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته است، خدشه‌ای وارد سازند.

 " وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است
  • بیانیه قدردانی سپاه از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق
  • بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد
  • بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز تاسیس سپاه