Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:14:58 GMT

خط و نشان جدی امباپه برای بزرگان سی ال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۰۷۴۳

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن مرد اول تیمش در نیمه اول بازی مقابل کلوب بروژ بود.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در نیمه اول سه بار دروازه کلوب بروژ را باز کرد و کیلیان امباپه با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل عملکرد فوق العاده ای داشت. در همان دقیقه دوم این دیدار بود که دفع توپ دروازه بان کلوب بروژ در سمت چپ محوطه به کیلیان امباپه رسید و او با ضربه ای تماشایی موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درخشش این ستاره فرانسوی ادامه یافت و در دقیقه هشتم، این بار پاس عمقی آنخل دی ماریا در محوطه به کیلیان امباپه رسید و او با یک ضربه والی توانست گل دوم خود را به ثمر برساند. در اواخر نیمه اول، این بار ارسال دقیق کیلیان امباپه در پشت محوطه به لیونل مسی رسید و او با ضربه ای تماشایی موفق به گلزنی شد.

 

با تنها 22 سال 352 روز، کیلیان امباپه به جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد که به رکورد 30 گل زده در این تورنمنت می رسد. همچنین کیلیان امباپه اولین بازیکن پنج لیگ بزرگ لقب گرفت شد که در این فصل تعداد گل‌ها و پاس‌ گل‌های خود را دو رقمی می کند. در نهایت کیلیان امباپه سریع ترین گل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را از سپتامبر 2016 و بعد از گل ادینسون کاوانی در ثانیه 42 مقابل آرسنال را به ثمر رساند.

 

 

 

 

 

 

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند

تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد با شکست بارسلونا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش ایرنا، در دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک بارسلون به مصاف تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن رفتند.

دو تیم در شرایطی برابر یک دیگر قرار گرفتند که شاگردان ژاوی هرناندر در دیدار رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس ورزشگاه خانگی پاری‌سن‌ژمن موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست دهند تا گام بلندی را برای صعود به دور نیمه نهایی بردارند.

نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا رافینیا دقیقه ١٣ بارسلونا را پیش انداخت اما دقیقه ۴٠ عثمان دمبله گل مساوی را وارد دروازه تیم سابق خود کرد.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۴ ویتینا با ضربه تماشایی گل دوم پاریس را وارد دروازه میزبان کرد. در ادامه ۵ دقیقه بعد داور برخورد کانسلو با دمبله را خطا گرفت تا پاریس صاحب ضربه پنالتی شود و کیلیان ام‌باپه از روی نقطه پنالتی گل سوم را وارد دروازه بارسلونا کرد.

در دقیقه ٨٩ در حالی که شاگردان ژاوی بی محابا برای گل های خورده حمله می‌کردند پاریسی‌ها با یک ضد حمله سریع توسط ام‌باپه به گل چهارم رسیدند.

در نهایت پاری سن ژرمن با برتری ۶ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریف بورسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقف غیرمنتظره پاریسی ها در خانه/ خورشید روی نیمکت نمی تابد آقای انریکه! کیلیان ام باپه باز هم نیمکت نشین شد!

دیگر خبرها

  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • گل دوم کیلیان ام باپه به بارسلونا (بارسلونا 1-4 پاری سن ژرمن)
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • گل کیلیان ام باپه به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-3 پاری سن ژرمن)
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر