Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان مازندران، به منظور تشریح برنامه‌های قرآنی در ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شامگاه سه شنبه در سالن شهدای تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد، اعضای هیئت اندیشه ورز با حضور در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از کادر درمان اعم از پزشک و پرستار و پرسنل درمانی که دارای رتبه‌های قرآنی بوده و فعال قرآنی هستند تجلیل به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد همایش رؤسای هیئات اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان‌های استان مازندران به منظور تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه و ابلاغ برنامه‌های فصل زمستان برگزار شود.

گفتنی است هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان مازندران به صورت ماهانه و با حضور ۱۵ نفر از اعضا در اداره کل برگزار و درباره توسعه فعالیت‌های قرآنی بانوان بحث و تبادل نظر و برای اجرا به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

اکنون در همه شهرهای استان مازندران هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی تشکیل شده و این هیئت در شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی در اجرای برنامه‌ها قرآنی ویژه بانوان مشارکت دارند.

کد خبر 5370274

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران هیات های اندیشه ورز بابل بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز دانشجو گرگان معلولان ایلام واکسن کرونا شیراز لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا سازمان تبلیغات اسلامی هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان مازندران برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلب سلیم» در شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه که با حضور نوجوانان شرکت کننده به همراه خانواده هایشان پخش می‌شود، در بخش «مسابقه آیات» که با هوش مصنوعی تصویر سازی شده است، شرکت کنندگان در تشخیص آیه و داستان آن با هم رقابت می‌کنند و در ادامه نیز کارشناس برنامه علیرضا نادی به تشریح و تفسیر آیه و داستان قرآنی می‌پردازد.

«قلب سلیم» با اجرای مهدی سیفی به عنوان مجری کارشناس و هنرنمایی اسماعیل فتحی و با معرفی عروسک فندق پخش می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌های تصویری از فعالیت‌های میدانی جشنواره آرمان ۲ شامل محافل قرآنی برگزار شده در مساجد تهران و برپایی کعبه ابراهیمی در بوستان لاله اشاره کرد.

«قلب سلیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد تربتی در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • نشست جامعه قرآنی با استاندار مازندران
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود