Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:07:38 GMT

فکر می کردیم لواندوفسکی برنده توپ طلا شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۰۷۹۹

فکر می کردیم لواندوفسکی برنده توپ طلا شود

مارک روکا، هم تیمی روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ معتقد است که این بازیکن شایسته بردن توپ طلا بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب هفته گذشته بود که بعد از انتظارهای فراوان مراسم توپ طلا برگزار شد و نهایتاً این لیونل مسی بود که هفتمین توپ طلای خود را کسب کرد. این اتفاق در حالی برای فوق ستاره آرژانتینی رخ داد که بسیاری معتقد بودند روبرت لواندوفسکی شایسته این جایزه بوده است اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 همچون بسیاری از بازیکنان و اعضای بایرن مونیخ که در این مدت به حمایت از روبرت لواندوفسکی پرداخته اند، حالا مارک روکا نیز این کار را انجام داده است. ستاره اسپانیایی در این باره گفت: "من کسی نیستم که بگویم عادلانه است یا نه، زیرا رای‌هایی وجود دارد، اما فکر می‌کردیم که او می‌تواند برنده شود. او واقعا لیاقتش را داشت. ما در مورد اینکه لواندوفسکی چه کسی است صحبت می‌کنیم. لواندوفسکی در دوران حرفه ای خود خیلی چیزها به بایرن‌مونیخ داده است."

 

 

 

 

در روزهای اخیر شایعات عجیبی در مورد روبرت لواندوفسکی شنیده شده و حتی برخی منابع اسپانیایی مدعی شدند که ممکن است این بازیکن برای کسب توپ طلا راهی رئال مادرید شود. روکا در این باره نیز گفت: "همیشه شایعات وجود دارند اما برای من واضح است که روبرت لواندوفسکی از حضور در بایرن مونیخ کاملاً خوشحال است. او همچنین مشتاق است که به کار خود در اینجا ادامه دهد و مشکلی در این باره وجود ندارد."

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال

 

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • (ویدیو) گل دیدنی بایرن مونیخ به آرسنال توسط کیمیش
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)