Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امشب ( سه‌شنبه) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، اظهار داشت: دولت به صورت شبانه و روزی درحال کار است و جلسات دولت از ساعات ابتدایی روز ۶و 6:30 است و این حجم از کار برای جبران عقب ماندگی‌هاست.

وی افزود: نقطه ضعف می‌توان گفت عدم هماهنگی تیم دولت است که رفته رفته این هماهنگی میان ارکان دولت درحال ایجاد است زیرا هنوز از کادر دولت قبل در دولت حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ضعف اطلاع رسانی در دولت سیزدهم مشهود است که باید این موضوع تقویت شود.

سخنگوی دولت گفت: ابتدای دولت سیزدهم مسئله اصلی کرونا بود و تمام مسئولین به دنبال تهیه واکسن بودند و ابتدای تشکیل کابینه تعداد فوتی ها به ۷۰۹ نفر رسیده بود و آقای رئیسی در همان ابتدا بعد از انتخابات پیگیر واردات واکسن بودند.

بهادری جهرمی افزود: رئیس‌جمهور به صورت شخصی و هم از جانب دولت پیگیر واردات واکسن بودند و شخصا تماس های داشتند با روسای کشورهای جهان واکسن کرونا را برای کشور خریداری کردند.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: فارس

کلیدواژه: علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گزارش عملکرد دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت

جعفر امیرآبادی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

 امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد