Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی داوطلب تفاهم نامه همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد و از پرسنل این جمعیت که در طرح حامی کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کردند، تقدیر بعمل آمد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در حاشیه این مراسم بیان کرد: اجرای طرح حامی یک فریضه انسانی است و همسو با اهداف جمعیت هلال احمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خدمات کمیته امداد در حوزه کارآفرینی، معیشتی، درمانی، حمایتی ستودنی و قابل تقدیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اجرای برنامه‌های مشترک جمعیت هلال احمر و کمیته امداد بیان کرد: طرح ملی یاس با هدف آموزش و ساماندهی مددجویان در خانه‌های هلال تا کنون با استقبال بسیار خوبی از سوی فراگیران مواجه شده است.

فلاح تصریح کرد: هم افزایی و تقویت بنیاد فرهنگی و آموزشی از اهداف اجرای طرح ملی یاس است.

او افزود: طرح اکرام (ایتام و محسنین) با هدف درک از محرومیت و همدردی با نیازمندان با مشارکت حداکثری پرسنل جمعیت هلال احمر پیگیری خواهد شد.

صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی داوطلب بیان کرد: جمعیت هلال احمر همگام در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق محروم با کمیته امداد همراه و همگام است.

او افزود: ورود میدانی نیرو‌های هلال احمر در عرصه‌های سخت برای امدادرسانی و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان قابل تقدیر است.

او با اشاره به اینکه طرح حامی کمیته امداد با هدف درک توانمندان و افراد غنی از محرومین اجرا می‌شود، عنوان کرد: در این طرح هر فرد با توجه به همت و توان خویش یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

کارکنان هلال احمر شهرستان بردسیر به طرح حامیان اکرام پیوستند

حسین نامجو رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر گفت: به مناسبت روز جهانی داوطلب تمامی پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر به حامیان طرح اکرام (ایتام و محسنین) پیوستند.

نامجو افزود: روز جهانی داوطلب تبلور آرمان زیبای نوعدوستی و تلاش آمیخته به مهر و عطوفت، ایثار و فداکاری انسان‌ها در گستره گیتی است.

اوبیان کرد: با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی، نوع دوستی با توسعه و همکاری نهاد‌های اجتماعی شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه خواهیم بود.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اکرام ایتام روز جهانی داوطلب جمعیت هلال احمر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خلفی اظهار داشت: این افراد در ۸۲۷ دوره آموزشی با کمک‌های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات، دوره تخصصی، دوره بازآموزی، دوره ضمن خدمت و آموزش همگانی آشنا شدند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۲۸ دوره شامل: کمک‌های اولیه و آموزش همگانی ویژه برای ۱۳ هزار و ۸۵ نفر، ۱۷۳ دوره مخاطرات ویژه برای ۴ هزار و ۱۰۶ نفر و ۱۴۸ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی ویژه برای ۳ هزار و ۷۰۰ نفر برگزار شد.

خلفی بیان کرد: همچنین سال گذشته، ۲۰ دوره مهارت‌های ویژه شرایط اضطرار در شرکت‌ها و مؤسسات ویژه متقاضیان برگزار شد که طی آن، ۳۷۰ نفر با اقدامات ضروری در شرایط اضطرار از جمله تزریقات، در دوره‌های ۵۰ ساعته آموزشی آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز تصریح کرد: ۱۶ دوره تخصصی آموزش عمومی امداد، آموزش عمومی نجات، آموزش تخصصی پیش بیمارستانی، ۲ دوره تخصصی اصول پیمایش و یک دوره پیش بیمارستانی، یک دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه (کد سه) و یک دوره تربیت مربی پایه، دوره بازآموزی مربیگری کد سه و مربیگری پایه، از دوره‌های تخصصی برگزار شده توسط هلال احمر استان البرز در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیروهای بسیجی و سربازان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفتند.

خلفی گفت: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر دارای هفت شعبه در سطح استان البرز است که با توجه به رشد و فعالیت خانه‌های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان‌ها مهیا شده است.

کد خبر 6085141

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان