Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@08:55:59 GMT

آتش گرفتن آسانسور عابر پیاده در رشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۰۹۵۲

آتش گرفتن آسانسور عابر پیاده در رشت

آسانسور عابر پیاده واقع در خیابان شهید بهشتی، روبه روی پارک دانشجو دچار حریق شد.

به گزارش برگزاری برنا از گیلان ؛ این آتش سوزی در ساعت ۱۷:۰۴ امروز ۱۶ آذر ۱۴۰۰ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رییس  سازمان آتش‌نشانی از شعله های آتش که سراسر آسانسور عابر پیاده پارک دانشجو را در بر گرفته بود گفت: سریعا تیم های اعزامی نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی که علت حادثه را بی احتیاطی معتادین دانست، گفت: در این عملیات ۱۰ آتش‌نشان و افسر ارشد بهمراه سه دستگاه خودروی اطفایی از دو ایستگاه آتش نشانی حضور یافتند.

خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آتش سوزی آتش نشانی دانشجو آتش سوزی حریق پارک دانشجو شهرستان رشت آسانسور عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کلاه‌برداری بیش از یک و نیم میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی، هشتم فروردین ماه، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانکی‌شان و برداشت غیرمجاز از این کارت‌ها موضوع ، در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مال‌باختگان مشخص‌شد این افراد که اغلب سالمند و افراد کم سن و سال هستند که برای برداشت وجه، به خودپردازهای بانک مراجعه، ولی به علت ناتوانی در خواندن و مشکلات جسمانی از فردی برای برداشت و انتقال وجه، تقاضای کمک کرده اند.

احمدی ابرازکرد:  با انجام اقدامات پلیسی مشخص‌شد،متهم ضمن شناسایی طعمه‌های خود در اطراف خود پردازها و جلب اعتماد آنان و اخذ رمز کارت به بهانه کمک در انتقال یا برداشت وجه در فرصت مناسبی، کارت‌های عابربانک مال‌باختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کرده‌ است.

وی ادامه‌داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق اظهارات مال باختگان ،تصاویر به‌دست‌آمده متهم را که از سارقان سابقه‌دار بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه در بازرسی از مخفی‌گاه سارق،  تعداد زیادی کارت عابربانک ،سیم کارت تلفن و... نیز کشف و ضبط شد؛گفت: متهم تاکنون در تحقیقات انجام‌شده به ۸۲ فقره کلاهبرداری از سالمندان و افراد کم‌سواد به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده‌است.

احمدی افزود: تحقیقات از این سارق سابقه‌دار برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسقف نبودن پل هوایی عابر پیاده و مشکل ساز شدن آن هنگام بارندگی‌ها + فیلم
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • تصاویری دیدنی از بلندترین آسانسور جهان (فیلم)
  • ببینید | تصاویری دیدنی از بلندترین آسانسور جهان
  • کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • آسانسوری که گردشگران را ۳۲۶ متر بالا می‌برد! + فیلم
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن
  • برپایی جشن بزرگ دهکده بهار ایران در پارک دانشجو