Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان به مناسبت روز دانشجو، نسبت به اشتغال و ازدواج جوانان تأکید کرد و افزود: متأسفانه بیکاری در کرمانشاه غوغا می کند، لذا همه مسوولان باید با همه توان و انرژی به میدان بیایند تا این مشکل بزرگ حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتقاد از بیکاری گسترده در کرمانشاه اظهار داشت: باید همگان بدانند که بیکاری در کرمانشاه حرف اول را می زند، بنابراین باید این معضل دغدغه اول مسوولان و دست اندرکاران باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: در خصوص مشکل بیکاری و ازدواج جوانان با ۶ استاندار حرف های مفصلی زده ام و نسبت به عواقب این معضل هشدارهای لازم را داده ام اما متأسفانه اهتمام جدی و اساسی تاکنون صورت نگرفته است.

آیت الله علما پیرامون اهمیت دانشگاه و حرکت های مهم سیاسی نیز گفت: از سال ۱۳۴۲ دانشگاه در خدمت انقلاب بوده و اندیشه های مترقی شهید مطهری، شهید بهشتی و شهید باهنر از دانشگاه به دانشجویان و نسل جوان سرایت کرد.

او با اعلام آمادگی برای دیدار همیشگی با دانشجویان اظهار داشت: من همواره مشتاق دیدار با دانشجویان هستم و دوست دارم در نشست های دانشجویان حضور یابم، اما روسای دانشگاه جلساتم را به جای دیدار با دانشجویان، با اساتید و پرسنل تنظیم کرده اند.

گفتنی است در این جلسه برخی از دانشجویان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون رخداد های استان پرداختند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه اشتغالزایی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در دیدار با دانشگاهیان استان زنجان بیان کرد: هم اکنون 100 هزار عضو هیئت علمی در کشور داریم در حالی که اوایل انقلاب 5 تا 6 هزار عضو هیئت علمی داشتیم.

توسعه آموزش عالی و توسعه منابع انسانی باعث شده که در شاخص‌های علمی جز سرآمدان باشیم

یکی از مهمترین موضوعات در حوزه علم و فناوری بحث تقویت دانش‌بنیان‌هاست.

آیین‌نامه ارتقاء ناظر به توسعه علمی، دیپلماسی علمی تا تولید علم بین‌المللی را در دستور کار داریم. باید ارتباطات علمی بین المللی داشته باشیم و آنها را توسعه دهیم.

باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم.

بسیاری کارهای فرهنگی اراده می خواهد نه بودجه.

مخالف بودجه نیستم اما الزاما با بودجه مشکل حل نمی شود.

موضوع دیگر آمایش رشته ها یعنی حذف و جذب رشته مطرح است، باید رشته ها تغییر کنند برخی هم باید حذف شوند و برخی اضافه شود.

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم