Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست درباره دفن زباله‌های هسته‌ای و شیمیایی رژیم صهیونیستی در فلسطین تحقق کند.

به گزارش مشرق، نخست وزیر دولت تشکیلات خودگردان  از جامعه بین المللی خواست درباره دفن زباله‌های هسته‌ای و شیمیایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی تحقیق کند.

به گزارش روسیا الیوم، «محمد اشتیه»  طی نطقی در نشست «گفت‌وگوی سطح عالی تغییر اقلیم و تقویت اجرای طرح‌های ملی اقلیم» که توسط سازمان کیفیت محیط زیست در رام الله برگزار شد، گفت: علیرغم اقدامات ما در زمینه محیط زیست و حفظ آن، اقدامات اسرائیل برای تخریب محیط زیست ما و همه تلاش‌های ما در حفظ محیط زیست ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جامعه بین‌المللی خواست تا درباره دفن زباله‌های هسته‌ای، شیمیایی و جامد توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی تحقیق کند، زیرا مناطق جنوب الخلیل بیش‌ترین موارد ابتلا به سرطان را در سرزمین‌های فلسطینی دارد.

عباس تاکید کرد که گزارش‌هایی در خصوص دفن زباله‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی در فلسطین وجود دارد که تهدیدی برای محیط زیست و سلامت شهروندان فلسطینی است.

اشتیه تاکید کرد:  آنچه ما در فلسطین نیاز داریم نه تنها مبارزه با تغییرات اقلیمی، بلکه پایان دادن به اشغالگری است که اقدامات آن به محیط زیست فلسطین ضربه می‌زند. اسرائیل از سال ۱۹۶۷ تاکنون ۲.۵ میلیون درخت از جمله ۸۰۰ هزار درخت زیتون را ریشه کن کرده است و جنگ آن با محیط زیست بخشی از پروژه استعماری آن است که در توسعه شهرک‌های صهیونیست نشین نمود داشته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رژیم صهیونیستی فلسطینیان زباله های هسته ای قیمت های روز در یک نگاه دفن زباله های هسته ای رژیم صهیونیستی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی در شرق رفح هشت فلسطینی از جمله پنج کودک و یک زن شهید و شماری نیز زخمی شدند.

خبرگزاری شهاب فلسطین، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • نتایج یک تحقیق جدید؛ این ماده غذایی خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • قند و شکر خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهند
  • این خوراکی‌ها را برای افزایش طول عمر بخورید