Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@06:16:58 GMT

رئیس جمهوری جمعه راهی لرستان می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۱۷۳۸

رئیس جمهوری جمعه راهی لرستان می شود

به گزارش صدای ایران ، حجت الاسلام سید «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری، جمعه هفته جاری به استان لرستان سفر می‌کند.



پیش از این یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت : سفر حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» به لرستان طی پنج شنبه هفته جاری است.



وی عنوان کرد: سفر رئیس جمهور به لرستان تا این لحظه یک روزه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع بندی مصوبات و پروژه‌های سفر از سوی مدیران استانی، استاندار و نهاد ریاست جمهوری گفت: توصیه ما این است که عدالت در توزیع اعتبارات بین شهرستان‌ها رعایت شود در غیر این صورت مدیران استانی و کشوری همان جا باید پاسخگوی مردم باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی سفراستانی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند

به گزارش خبرنگار مهر، «سلمان اسحاقی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. نباید درباره تحقق شعار سال فقط شعار دهیم بلکه باید به لحاظ قانونی و نظارتی هم اقدامات لازم را برای تحقق شعار سال انجام دهیم.

وی ادامه داد: متأسفانه این روزها زمان استفاده از برق چاه‌های کشاورزی به شدت کاهش یافته که باعث آسیب‌زدن به مشارکت مردم و جهش تولید و از سوی دیگر صدمه واردشدن به میزان تولیدات محصولات کشاورزی خواهد شد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار است مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود جدی کند چراکه کاهش زمان استفاده از برق چاه‌های کشاورزی برخلاف شعار سال است.

کد خبر 6084162 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • مدیران پروازی از سراسر کشور حذف شوند
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد