Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس زیر به طرز ویژه‌ای گمراه کننده است و ممکن است تا مدت‌ها درگیرش بشوید.

به گزارش برنا؛ آیا مایلید یک چالش دشوار و گیج کننده را امتحان کنید؟ در این صورت نگاهی به این تصویر دارای خطای دید که ۹ چهره را در خود پنهان کرده، بیندازید. اگر به اندازه‌ی کافی صبر داشته باشید، می‌توانید ببینید که چه مدت طول می‌کشد تا ۹ چهره‌ی موجود در این تصویر را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطا‌های دید تصاویر جالبی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که ذهن را به چالش بکشند. ممکن است وقتی در گروه دوستان سعی می‌کنید درک شان کنید، متوجه شوید که چیز‌هایی هست که شما نمی‌بینید و چیز‌هایی هست که دوستان تان قادر به دیدن شان نیستند. اما این طبیعی است.

عکس زیر به طرز ویژه‌ای گمراه کننده است و ممکن است تا مدت‌ها درگیرش بشوید. موسسه ملی علوم محیطی این تصویر را بر روی وب سایت خود قرار داد و این تصویر نیز پربیننده شد. در توضیح ذیل تصویر نوشته شده بود: «آیا در این تصویر یک چهره می‌بینید یا چند چهره؟»

این عکس در وب سایت Mighty Optical Illusions نیز قرا داده شد و به نظر می‌رسد کسانی که در ذیل آن نظر داده اند جواب را پیدا کرده اند. می‌توانید در کامنت زیر پی به جواب ببرید، اما قبل از آن سعی خود را بکنید و ببینید به چند چهره دست پیدا می کنید.

کاربر مذکور نوشته بود: «اولین نفر پیرمردی ریشو در میانه‌ی تصویر است. نفر دوم پیرمرد کلاه به سر درون تصویر پیرمرد اول است. سومی زنی است که درون تصویر اول است و بعدی بچه‌ای که در بغل دارد. چهره‌ی بعدی، چهره‌ی زن بالای ستون در سمت راست است. چهره‌ی بعدی، چهره‌ی پرنده است و اگر خوب دقت کنید در سمت چپ و راستش دو چهره‌ی محو می‌بینید. سگ را هم حساب کنیم، نه؟»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذهن پرنده تصویر چهره ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصاویری جالب از نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:آخرین خبر

دیگر خبرها

  • فیلم/ پاسخ جالب فراستی به یک سوال
  • این ایده برای کتابفروشی های سیار بسیار جالب است! (عکس)
  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • ایده‌های جالب برای خلق وسایل کاربردی + فیلم
  • فیلم| تصاویری جالب از نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا
  • عملکرد جالب حصار‌های برقی + فیلم
  • (ویدیو) تصاویری جالب از نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا
  • ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم
  • عوارض تزریق بوتاکس و ژل برای زنان باردار | اگر در آستانه مادر شدن هستید،‌ دور این ۴ مورد را خط بکشید
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران