Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:55:02 GMT

۹۷ درصد نسخ گلستان الکترونیکی است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۳۸۰

۹۷ درصد نسخ گلستان الکترونیکی است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از اول دی ماه امسال نسخ کاغذی در کشور و گلستان برچیده شده و نسخه نویسی و نسخه پیچی به صورت کاملاً الکترونیکی خواهد بود.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: گلستان رتبه ۶ این طرح را در کشور داشته و ۹۷ درصد نسخه های استان به صورت الکترونیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این امر سبب می شود که مطالبات به مراکز دانشگاهی و خصوصی به روز باشد و هم اکنون مطالبات موسسات خصوصی گلستان تا مهرماه تسویه شده و در حال پرداخت ماه آبان هستیم.

حسینی گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۵۸ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه همه مردم به صورت پیش فرض بیمه هستند، توضیح داد: نباید یک نفر فاقد بیمه در استان وجود داشته باشد آنها می توانند به سامانه شهروندی مراجعه و برای بیمه سلامت خود اقدام کنند.

وی از اجرای نظام ارجاع پزشک در استان خبردادو افزود: ۱۳۹ هزار و ۸۵۸ نفر در گلستان به ۱۱۴ پزشک منتسب شده اند.

کد خبر 5370362

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بیمه سلامت سید محمد حسینی نسخه نویسی الکترونیک بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان روز دانشجو معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا شیراز لیگ برتر فوتبال ایران سازمان تبلیغات اسلامی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی از مرز یک میلیون و ۷۳ هزار نفر فراتر رفت و به عنوان پنجمین استان کشور بالاترین پوشش بیمه‌ای را در کشور داریم.
او عنوان کرد: جمعیت کارگری استان از ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده که هفت و ۱۷ دهم درصد افزایش بیمه شدگان اجباری و یا کارگری را شاهد هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در خصوص کاهش مقرری بگیران بیمۀ بیکاری نیز گفت: کاهش مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری از سه هزار و ۲۸۸ نفر مشمول به حدود سه هزار نفر ناشی از اشتغال این افراد است.
حسینی از افزایش هزار کارگاه‌های فعال در سال گذشته خبر داد و افزود: اقدامات دولت در کنار تلاش صنعتگران و نیز اقدامات حمایتی صورت گرفته در اداره کل تأمین اجتماعی استان، موجب شد تا کارگاه‌هایی که به دلایلی کارگران خود را بیمه نکرده بودند، شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر ناشی از ارتقاء بازرسی‌ها بوده است.
مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: در سال جهش تولید، سعی خواهیم کرد که مجموعۀ اقدامات ما در راستای حمایت از چرخۀ تولید کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • دو نسخه خطی گلستان سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • رونمایی از نسخ خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان