Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید، اینتر را رفت و برگشت کرد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.
به گزارش آریا، در نیمه اول دیدار، اینتر چند حمله انجام داد و حتی مارسلو بروزوویچ توپ را به تیر دروازه کورتوا کوبید اما با شوت دیدنی تونی کروس، رئال مادرید بازی را در نیمه اول برد. در نیمه دوم پس از برخورد نیکولو بارلا و ادر میلیتائو، بارلا به زمین افتاد و از فرط عصبانیت مشتی به سوی مدافع رئال مادرید پرتاب کرد که پس از بررسی VAR او با کارت قرمز جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوت مارکو آسنسیو هم کار را تمام کرد و رئال مادرید با این پیروزی، صدرنشین گروه D شد. 
شرح گل ها:
رئال مادرید 1-0 اینتر؛ تونی کروس 17`: پاس عرضی رودریگو در میانه میدان به تونی کروس رسید و او با شوتی دیدنی و سر کش، دروازه هندانوویچ را به شکلی عالی باز کرد. 
رئال مادرید 2-0 اینتر؛ مارکو آسنسیو 80`: مارکو آسنسیو پس از دریافت پاس کارواخال، با یک شوت فنی دیدنی، دروازه اینتر را گشود. شوت آسنسیو پس از برخورد به تیر دروازه، به زیبایی درون دروازه اینتر آرام گرفت. 

- نه پورتو و نه میلان، اتلتیکو مادرید به عنوان تیم دوم صعود کرد. کار روسونری در اروپا به پایان رسید. دو تیم میلان و لیورپول، در چارچوب آخرین هفته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که لیورپول به راحتی توانست با استفاده از انرژی جوانانی که داشت، از سد میلان عبور کند. اشتباهات بزرگ توموری و مایک منیان و البته بازی ضعیف کسیه، از چشم دور نماند.
در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد و اولین موقعیت روی ارسال اوکسیلد چمبرلین از روی نقطه کرنر برای لیورپول ایجاد شد، اما ضربه سر ابراهیما کوناته دقیق نبود و از بالای دروازه میلان به بیرون رفت. اما در اواسط نیمه اول این میلان بود که به گل اول دست یافت. ارسال براهیم دیاز از روی نقطه کرنر با دفع توپ اشتباه آلیسون بکر همراه بود و روی ریباند این فیکایو توموری بود که از این اشتباه بهره برده و با ضربه ای دقیق دروازه لیورپول را باز کرد.
اما لیورپول در صدد جبران برآمده و خیلی زود می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ورود دیوویک اوریگی به محوطه و ضربه محکم او با عکس العمل تماشایی دروازه بان روسونری همراه شد. اما در ادامه لیورپول به گل تساوی دست یافت. ضربه اوکسیلد چمبرلین از سمت راست با مهار مایک مایگنان همراه شد، اما در ریباند محمد صلاح در بهترین منطقه حاضر بوده و با ضربه ای دقیق به طاق دروازه موفق شد کار را در خانه میلان به تساوی بکشاند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.
لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 53 فرصت داشت توسط محمد صلاح به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه ستاره مصری از زاویه ای دشوار با عکس العمل مایگنان همراه شد. اما دقایقی بعد لیورپول به گل دوم دست یافت. روی اشتباه عجیب توموری، سادیو مانه در سمت چپ صاحب فرصت شده و ضربه او را مایک مایگنان دفع کرد، اما در ریباند این اوریگی بود که با ضربه سر دروازه میلان را باز کرد.
در دقیقه 69 این بار و روی پاس نبی کیتا باز هم دیووک اوریگی در گوشه محوطه صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد باز هم دیووک اوریگی فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه داشت، اما ضربه سر او با حداقل اختلاف راهی بیرون زمین شد. در اواخر مسابقه فرانک کسیه در موقعیتی تک به تک مغلوب آلیسون بکر شد و در سوی دیگر چمبرلین موقعیتی بسیار خوب را به آسمان زد تا لیورپول با همان نتیجه 1-2 در سن سیرو میلان را مغلوب کند.

- پورتو و اتلتیکو مادرید برای صعود به مرحله حذفی با هم رقابت کردند و در شبی که اتلتی تنها با یک مدافع میانی تخصصی به دراگائو آمده بود، سیمئونه دوباره ثابت کرد مرد روزهای سخت است. تیمی که شانس کمتری نسبت به میلان و پورتو داشت، حالا به عنوان تیم دوم گروه همراه با لیورپول به مرحله حذفی رسیده است. 
پورتو در دیداری تعیین کننده برای مشخص شدن تیم دوم گروه، میزبان اتلتیکو مادرید بود. لوییس سوارز همان ابتدای بازی مصدوم شد و به نظر رسید شانس کم اتلتیکو مادرید برای صعود، کمتر هم شده باشد اما این گونه نشد. تیم سیمئونه که تنها یک دفاع وسط تخصصی داشت، به خوبی زیر فشار حملات پورتو مقاومت کرد تا آنتوان گریزمان در نیمه دوم، سیمئونه را به آنچه می خواست رساند. اتلتیکو مادرید باید کاری را انجام می داد که در انجامش تخصص دارد: دفاع از برتری. روخی بلانکوس به خوبی دفاع کرد و طی دو ضدحمله دو بار دیگر دروازه حریف را باز کرد تا در نهایت به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. 

- بروسیا دورتموند بشیکتاش را در وستفالن با 5 گل در هم کوبید. در دور آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بروسیا دورتموند و بشیکتاش در سیگنال ایدونا پارک مقابل یکدیگر قرار گرفتند. بر خلاف بازی رفت، زنبور ها با ارائه یک نمایش کم نقص و بی نظیر جشنواره گل راه انداختند و پیروزی 5 بر 0 مقابل بشیکتاش به پیروزی قاطعانه ای رسیدند. هر چند ولینتون در دقیقه 43 اخراج شد و بشیکتاش تقریبا یک نیمه را ده نفره بازی کرد. با اینحال این پیروزی پر گل تغییری در جایگاه دورتموند در گروه C ایجاد نکرده و بروسیا دورتموند به عنوان تیم سوم این گروه به لیگ اروپا خواهد رفت.

- لایپزیش با شکست دادن منچسترسیتی، گروه A لیگ قهرمانان اروپا را در رده سوم به پایان رساند. لایپزیش که پس از قطع همکاری اخیر با جسی مارش در ایده آل ترین شرایط ممکن سراغ این بازی نیامد، نه تنها اولین باخت سیتیزن ها مقابل حریفان اروپایی در 15 تقابل اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد، بلکه نوار پیروزی های پیاپی آن ها را پس از 7 برد پاره کرد. با این حال منچسترسیتی توانست به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کند تا بزرگ ترین جنبه منفی این شکست برای آن ها، اخراج کایل واکر در دقیقه 82 بوده باشد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال اینتر لیورپول پورتو لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید عنوان تیم رئال مادرید اما ضربه تیم دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفته و با دو گل از میهمانش پیش افتاده است.

اتلتیکو که در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه 2-1 برنده شده بود، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با استقبال گسترده طرفداران تیم آلمانی مواجه بوده و از ابتدا رو به بازی تدافعی آورده بود.

تاکتیک دفاعی سیمئونه اگرچه جلوی بیشتر حملات دورتموند را می‌گرفت اما نتوانست مانع از باز شدن دروازه‌‌شان شود و یان اوبلاک دو مرتبه تسلیم بازیکنان حریف شد.

اولین گل دورتموند روی پاس استادانه متس هوملس شکل گرفت. این مدافع باتجربه پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه، روی ارسال با بیرون پای راست به یولیان برانت را صاحب موقعیت کرد.

برانت در دقیقه 34 بعد از کنترل توپ به سمت دروازه چرخید و کمی توپ را جلو انداخت تا درحالیکه اکسل ویتسل با تکل بلند برای دفع ضربه او تلاش می‌کرد با ضربه محکم پای چپ علیرغم واکنش اوبلاک دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند.

گلزنی دورتموند کاملا روی روحیه بازیکنان اتلتیکو اثر گذاشت و شکل یکدستی که قبل از گل در زمین اجرا می‌کردند با اشتباهات پی‌ در پی همراه شد تا فرصت به ثمر رسیدن دومین گل آن‌ها هم ایجاد شود.

یولیان برانت در دقیقه 39 در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاسی که خارج از محوطه جریمه دریافت کرده بود با پشت پا در اختیار یان ماتسن قرار داد. ماتسن در فضای خالی مقابلش پیش رفت و تقریبا از موقعیتی که گل اول به ثمر رسیده بود با ضربه پرقدرت پای چپ دروازه اوبلاک را باز کرد.

این گل اتلتیکو را کاملا به عقب هُل داد و اندک تلاش تیم تحت هدایت دیه‌گو برای گلزنی تکرار نمی‌شد تا تلاش کنند در نیمه اول بیشتر از دو گل دریافت نکنند. اکنون تیم اسپانیایی در نیمه دوم تمام تلاشش را برای تغییر نتیجه بازی و عدم حذف از رقابت‌ها خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی 5-0 میلان مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا (19 آوریل، 1989) / فیلم
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم