Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@23:37:30 GMT

پراید ترمز برید/ افزایش قیمت‌ها روزانه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۴۸۹

پراید ترمز برید/ افزایش قیمت‌ها روزانه شد

در معاملات امروز، قیمت پراید صفر ۱۴۰۰ مدل ۱۱۱‌ SE حوالی ۱۷۳ میلیون تومان ثابت ماند. این خودرو طی ۳روز گذشته ۲میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.

قیمت پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ نیز همچنان ۱۴۷ میلیون است. گفتنی است بررسی نمودار قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۱۰روز گذشته ۷میلیون تومان گران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پراید صفر ۹۹ مدل۱۳۱ SE در رنج ۱۵۷ میلیون تومان اعلام شد. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۸روز گذشته ۸میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ و ۹۹ در معاملات امروز حوالی ۱۸۳ و ۱۷۵ میلیون تومان و ثابت ماند.

گفتنی است دخل و تصرفی در قیمت‌ها نمی شود. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

کد خبر 1580656

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پراید خودرو خودروسازان بازار خودرو واردات خودرو افزایش قیمت خودرو میلیون تومان قیمت پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول