Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، منوچهر غفاری، سرپرست منطقه شش شهرداری کرج از برگزاری جلسه هماهنگی به‌منظور اجرای طرح علمداران خدمت خبر داد و گفت: این طرح روز جمعه نوزدهم آذرماه در منطقه شش اجرا می‌شود.

او با تأکید بر این که گروه‌های جهادی به‌صورت ویژه در طرح پاکداشت شهر حضور خواهند داشت، افزود: مقرر شد با توجه به تقارن اجرای این طرح با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از اِلمان پرستار نیز رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج در بخش دیگری با تقدیر از معاونت خدمات شهری برای برگزاری این طرح مردمی و خدماتی، گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح کارگروه ویژه‌ای از معتمدین و گروه‌های جهادگر و جهادی محلات این منطقه تشکیل‌شده است.

او با اشاره به نقطه‌بندی محلات به‌صورت زون و استفاده از ظرفیت‌های مناطق دیگر شهرداری، افزود: در روز پرستار از مدافعان سلامت با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج تقدیر می شود و برای رضایتمندی بیشتر شهروندان خدماتی پزشک عمومی، دندان‌پزشکی، بینایی‌سنجی، مشاوره‌های تحصیلی و حقوقی و خانواده به‌صورت رایگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی مدیریت شهری خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا متالهی‌اردکانی در دویست و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر اردکان که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

شهردار اردکان افزود: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرده است.

وی بیان کرد: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

کد خبر 6084164

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • پرستاران سر دو راهی خانه نشینی و تغییر شغل