Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل یک دوچرخه ساز اردبیلی گفت: تولید دوچرخه با الیاف کربن نیازمند حضور و حمایت سرمایه‌گذار است.


رسول ناموران‌ گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر سرمایه‌گذاری پیدا کنیم، می‌توان در عرض یک‌سال این نوع دوچرخه را به تولید انبوه رسانده‌ و بازار ایران را به دست گرفت.
وی با بیان اینکه حدود ۱۰ سال روی تولید قطعات دوچرخه با الیاف کربن کار و مطالعه کرده ایم، تصریح کرد: حدود یک‌سال است که دوچرخه با الیاف کردن را به تولید رسانده‌ایم و حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ سال است که در اردبیل کارگاه تولید دوچرخه معمولی راه اندازی کرده ایم.


ماموران با اشاره به اینکه تولید دوچرخه با الیاف کربن را در ایران انجام نمی‌شود، ادامه داد: سبک بودن و استحکام بالا از ویژگی های این نوع دوچرخه است که می‌توان در مسابقات دوچرخه‌سواری تاثیرگذار باشد.


این دوچرخه‌ساز اردبیلی با بیان اینکه قیمت بالای الیاف کربن سبب می‌شود دوچرخه‌های تولید شده با این الیاف قیمت تمام شده بالایی داشته باشد، تشریح کرد: مزیت‌های این نوع دوچرخه‌ هزینه بالای تولید را توجیه می کند.


وی با بیان اینکه قبلا الیاف کردن از خارج به کشور وارد می‌شد اما حدود ۳ سال است که در داخل کشور تولید می‌شود، ادامه داد: بیشتر دوچرخه‌های موجود در بازار کشور، وارداتی هستند اما با حمایت سرمایه‌گذار می توان دوچرخه با الیاف کربن را در یک‌ماه به تولید انبوه رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تولید دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

شهردار همدان، گفت: امسال هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود که با مشارکت مردم خواهد بود. - اخبار استانها -

سید مسعود حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره اولویت‌های شهرداری در سال 1403، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود 30 تا 40 درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می خورد با مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد