Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:50:32 GMT

تیزر «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» منتشر شد/ تخفیف برای روزهای اول

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۶۴۷

تیزر «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» منتشر شد/ تخفیف برای روزهای اول

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» نوشته احمدرضا احمدی و کارگردانی کوروش سلیمانی از فردا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز می کند. در آستانه آغاز اجرا، تیزر این اثر نمایشی که توسط مصطفی قاهری ساخته شده است، منتشر شد.

همچنین پیش فروش بلیت اجراهای هفته آینده نمایش نیز از ۱۲ ظهر امروز آغاز می‌شود در حالی که علاقه مندان می توانند بلیت سه روز نخست اجرا را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» آمده است: شاعری در شبی بارانی و سرد مشغول کار در اتاق خود است که به یکباره با رویدادی عجیب مواجه شده و در پیِ آن مجبور به ترکِ خانه اش می شود تا در ادامه و در مکان هایی غریب ماجراهای دیگری را از سر بگذراند و ...

رضا بهبودی، فریبا کامران، کامبیز امینی، محمدرضا آزادفرد، محمد طیب طاهر، سیامک ادیب، علی باروتی، مطهره ابراهیمیان و با صدای کوروش سلیمانی بازیگران نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» هستند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی نیز عبارتند از طراح صحنه و لباس: سینا ییلاق بیگی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گرافیک: مجید کاشانی، عکاس و سازنده تیزر: مصطفی قاهری، طراح صدا: سهراب کرم رودی.

«فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» از ۱۸ آذر تا ۱۷ دی ماه ساعت ۱۸ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

تیزر نمایش را اینجا ببینید.

کد خبر 5370352 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: احمدرضا احمدی کوروش سلیمانی رضا بهبودی تیزر تئاتر ایران تماشاخانه ایرانشهر تئاتر ایران جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه هنرمندان تئاتر سریال ایرانی موسیقی ایرانی داود فتحعلی بیگی پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی سینمای مستند حوزه هنری کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)