Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و مداخله‌ای ۲۱ کانون تخصصی تحکیم و تعالی خانواده در منطقه پارس جنوبی (عسلویه، جم، کنگان و دیر) با هدف پوشش ۲۵۰۰ نفر از مردم جامعه محلی این منطقه آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، آیین گشایش طرح تأسیس و استقرار کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده در منطقه پارس جنوبی در سالن اجتماعات هتل شیرینو با حضور نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار عسلویه، ائمه جمعه شهرستان‌های عسلویه و دیر، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت شهرستان‌های عسلویه و کنگان و امام‌جمعه اهل‌سنت روستای سهموی شمالی، مشاور مسئولیت‌های اجتماعی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، مدیرعامل شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی، دبیر کانون‌های فرهنگی هنری استان بوشهر، رؤسای اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های کنگان، جم و دیر، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های عسلویه و جم و ارکان علمی و اجرایی شامل مشاوران، همیاران و مدیران و کارشناسان اجرایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح تأسیس و استقرار کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده به‌عنوان یکی از پنج طرح خدمات‌محور مصوب کمیته مسئولیت‌های اجتماعی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، با هدایت مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط‌ عمومی، همچنین طراحی و برنامه‌ریزی گروه مشاور مسئولیت‌های اجتماعی و با تأمین اعتبار شرکت پتروشیمی نوری، شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس و شرکت پتروشیمی پارس در حال اجراست.

این طرح در منطقه پارس جنوبی با مشارکت ۲۱ کانون تخصصی به‌عنوان مجری، به ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و مداخله‌ای و مسابقات فرهنگی به جامعه مخاطب چهارگانه طرح شامل جوانان پسر مجرد، جوانان دختر مجرد، زوجین جوان و والدین دارای کودک و نوجوان می‌پردازد.

بر این‌ اساس ۶ کانون در شهرستان عسلویه، ۶ کانون در شهرستان کنگان، پنج کانون در شهرستان جم و چهار کانون در شهرستان دیر مشغول فعالیت می‌شوند.

پیش‌بینی شده است در این طرح که طی ۱۷ مرحله برنامه‌ریزی و با همکاری ۱۰۵ نفر از ارکان اجرایی و علمی شامل مشاوران، همیاران و نیز مدیران و کارشناسان اجرایی به مرحله اجرا گذاشته شده است، ۲۵۰۰ نفر از مردم جامعه محلی منطقه پارس جنوبی در مجموعه برنامه‌های تحکیم و تعالی خانواده شرکت کنند و از مزایای طرح بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است که برنامه‌ریزی این طرح در منطقه پارس جنوبی پس از ارزیابی میزان موفقیت، سنجش انتظارات و مطالعات اثربخشی درباره خدمات و فعالیت‌های طرح تحکیم و تعالی خانواده در سایر مناطق عملیاتی، از طریق اخذ نظرات و دیدگاه‌های مجموعه‌های مختلف، در هفت خدمت شامل خدمات آموزشی مدرسان، خدمات مشاوره‌ای مشاوران، محتوای آموزشی برنامه، کیفیت اجرای کلاس‌های آموزشی، خدمات پشتیبانی، تجهیزات و امکانات و مکان آموزشی، نحوه عملکرد اجرایی کانون‌ها، سنجش نظرات ارکان علمی و اجرایی کانون‌ها، صورت پذیرفته است.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت هلدینگ خلیج فارس مسئولیت اجتماعی تخصصی تحکیم و تعالی خانواده تحکیم و تعالی خانواده منطقه پارس جنوبی شهرستان های عسلویه کانون در شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:

به مناسبت گرامیداشت روز ملی نان و گندم (۳۱ فروردین) کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان راه اندازی شد. 

امید جهان نژادیان افزود: این کانون با هدف ارتفای دانش و توانمندی‌های مربوط با صنعت غله و نان و آموزش متخصصان و انتقال فناوری‌های نوین در این بخش ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم تفاهمنامه همکاری میان ادارات کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری خوزستان در جهت آموزش و ارتقای صنعت غله و نان استان به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است