Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، آیت قیصربیگی مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در حاشیه نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران استان که با حضور نمایندگان وزارت نیرو و مدیران سد و نیروگاه سیمره، فرمانداران شهرستان‌های سیروان و بدره و تعدادی از نمایندگان مردم مناطق سیل زده استان برگزار شد، ضمن تاکید بر پرداخت مطالبات بر زمین مانده مردم سیل زده استان از دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت مطالبات مردم حوزه سد و نیروگاه سیمره در وزارت نیرو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان موضوع مطالبات مردم مناطق حوزه سد و نیروگاه سیمره در دستور کار قرار گرفت و در این راستا کمیته پیگیری مطالبات مردم مناطق سیل زده استان در حوزه سد و نیروگاه سیمره در وزارت نیرو تشکیل شده است.

او در ادامه بیان کرد: به رغم وعده‌های فراوان وزارت نیرو و مدیران سد و نیروگاه سیمره و همچنین پیگیری‌های مداوم ستاد مدیریت بحران استان، اما بعد از گذشت دو سال از سیل فروردین ماه ۹۸ هنوز شاهد عدم پرداخت مطالبات به حق مردم هستیم و اکنون که ریاست جمهوری در این راستا دستور مساعدت داده‌اند لازم است این موضوع با قید فوریت در دستور کار وزارت محترم نیرو قرار گیرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان با عنوان این مطلب که قریب یک هزار میلیارد تومان از مطالبات مردم مناطق بالادست دست سد و نیروگاه سیمره باقیمانده است، تاکید کرد: متولیان امر باید به صورت اثرگذار پای کار بیایند و برای پرداخت مطالبات مردم اقدام عملی کنند و مردم را از سرگردانی و بلاتکلیفی درآورند.

وی در ادامه خواستار ارائه یک زمانبندی مشخص نسبت به پرداخت مطالبات مردم توسط مسئولان وزارت نیرو و مدیران سد و نیروگاه سیمره به مردم شد.

قیصربیگی در پایان با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای مناطق پایین دست سد و نیروگاه سیمره به ویژه روستای تلخاب خواستار تعیین تکلیف مناطق آسیب پذیر در این منطقه نیز شد و گفت: با توجه به نقش سد و نیروگاه سیمره در تشدید ایجاد خطر برای مناطق پایین دست لازم است متولیان امر در برای علاج واقعه قبل از وقوع هر گونه خطری اقدام عاجل کنند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات مردم مناطق سیل زده سد و نیروگاه سیمره مدیریت بحران استان پرداخت مطالبات مطالبات مردم مردم مناطق وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد

مجیب حسنی اظهارکرد: با پیگیری های صورت گرفته و ارزیابی‌های فنی، ۲ روستا دفتولگ و کنارکمبان در بخش بنت شهرستان نیکشهر به اینترنت پرسرعت فورجی وصل شدند.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز و مطالبه همیشگی مردم در سطح شهرستان، توسعه شبکه اینترنت پرسرعت در مناطق مختلف روستایی بصورت ویژه در حال پیگیری است.

فرماندار نیکشهر افزود: اتصال روستائیان در مناطق مختلف به اینترنت پرسرعت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها، رونق گردشگری و کسب و کار های مردم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود