Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سیناصنعت که پیش از این هماهنگی‌های لازم را در خصوص استفاده از دو کشتی‌گیر خارجی انجام داده و آنها را در لیست خود گنجانده بود، نتوانست در فینال لیگ از آنها استفاده کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم کشتی سیناصنعت بدون ملی‌پوش و خارجی، صرفا با کشتی‌گیران بومی‌اش موفق شد به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که برای حضور در مرحله پایانی لیگ کشتی فرنگی، تقویت شده بود، قرار بود از دو خارجی نیز در ترکیب خود استفاده کند.

داوید اواسپیان و گورگ تادوسیان دو کشتی‌گیر ارمنی بودند که قرار بود در دو وزن 87 و 130 کیلوگرم به سیناصنعت کمک کنند. دو وزنی که ایذه‌ای‌ها در هر دوی آن شکست خوردند.
با این وجود ارمنی‌های سیناصنعت به ایران نیامدند و در این خصوص گفته به دلیل محدودیت‌های مربوط به کرونا نتوانستند سیناصنعت را همراهی کنند.

ملک محمد بویری سرمربی ایذه در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: گفته شد که اواسپیان و تادوسیان واکسن کرونا نزده‌اند، ولی اینها بهانه بود و اصل کار این بود که هزینه استفاده از آنها زیاد بود. رقم زیادی باید به اتحادیه جهانی می‌پرداختیم و خودشان هم دلاری پول می‌گرفتند. اگر می‌آمدند قطعا به ما کمک می‌کردند اما هزینه‌های زیادی که به ما تحمیل می‌شد، منصرف‌مان کرد. درواقع بعد از آنکه موضوع کرونا و واکسن مطرح شد، ما دیگر پیگیری نکردیم که به ایران بیایند.

به گزارش تسنیم، تیم سیناصنعت در نوبت صبح روز گذشته (16 آذر) با اقتدار از سد تیم دانشگاه آزاد گذشت و فینالیست شد. در فینال هم درحالیکه 4 مبارزه ابتدایی را برخلاف پیش‌بینی‌ها با برد پشت سر گذاشت، در 6 وزن باقی مانده باخت و به نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی بسنده کرد.

فولادین ذوب قهرمان ایران شد و تیم پارس لرستان نیز در جایگاه سومی قرار گرفت. دانشگاه آزاد نیز بدون سکو به کار خود در این دوره از رقابت‌ها خاتمه داد.

لیگ برتر کشتی فرنگی| پارس لرستان سوم شد/ دانشگاه آزاد به چهارمی قناعت کرد



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور

در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، اتفاق غافلگیرکننده‌ای در وزن ۸۶ کیلوگرم رخ داد و دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان مغلوب آرون بروکس شد. تیلور ۳۳ ساله که صبح روز گذشته (شنبه - به وقت محلی آمریکا) در کشتی اول با نتیجه ۴ بر یک مغلوب بروکس ۲۳ ساله شده بود، شب گذشته (شنبه - به وقت محلی/ صبح امروز به وقت تهران) در کشتی دوم هم متحمل شکست ۳ بر یک شد و شانس حضور در المپیک ۲۰۲۴ را از دست داد.

دیوید تیلور پیش از این در المپیک ۲۰۲۰ با شکست حسن یزدانی، مدال طلا را از آن خود کرده بود. یزدانی البته در فینال مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۱ در اسلوو نروژ موفق شد از تیلور انتقام بگیرد و با غلبه بر این کشتی‌گیر آمریکایی به عنوان قهرمانی دست یافت.

بروکس که با شکست تیلور برای اولین بار حضور در بازی‌های المپیک را تجربه خواهد کرد، درباره اینکه پس از پایان این رقابت حساس به حریف باتجربه خود چه گفت، اظهار داشت: به تیلور گفتم که دوستت دارم. او یکی از اولین افرادی است که این رشته ورزشی را (در آمریکا) آنطور که هست ساخت. این یک موهبت است که نزدیک تیلور بودم و فرصت تماشای کار‌های او را داشته‌ام. تیلور قطعاً در کشتی تاریخ‌ساز شد.

بروکس که در ماه ژوئن گذشته در فینال مسابقات «X» در دو مسابقه با نتایج ۶ بر صفر و ۵ بر ۴ مغلوب تیلور شده بود، عنوان کرد: به یاد دارم بعد از اینکه در فینال مسابقات «X» با هم کشتی گرفتیم، قبل از مسابقه به این فکر می‌کردم که نیازی نیست برای شکست دادنش او را قلاب کنم، اما بعد گفتم این بار باید دیوید را قلاب کنم، چون او قبلاً اینگونه باخته بود.

این کشتی‌گیر آمریکایی گفت: خدا به من مهارت‌های زیادی عطا کرده، بنابراین فقط آن مهارت‌ها را در تشک با هم ترکیب کردم. می‌دانستم که تیلور قرار است در کشتی دوم خیلی سخت‌تر به میدان بیاید. هر دوی ما مزایا و معایبی داشتیم. فقط در هر کجا که هستید، باید از آنچه دارید استفاده کنید.

دیگر خبرها

  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور
  • جمله بروکس پس از شکست دادن تیلور: دوستت دارم!
  • عجیب و باورنکردنی؛ دیوید تیلور از المپیک پاریس حذف شد
  • دیوید تیلور از رسیدن به المپیک جا ماند
  • فوری: تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!