Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌امام جمعه ایلام گفت: برآیند حرکات دانشجویی نشان از آن دارد که این قشر فرهیخته، آگاه و مولد همواره در مسیر ولایت حرکت و در تمام صحنه‌ها‌ مسیر انقلابی و ولایی خود را حفط کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌‌تبار شامگاه سه شنبه در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های ایلام، شاخص‌ دانشجوی انقلابی را  ولایت‌مداری و مطالبه‌گری دانست و اظهار داشت: این دو شاخصه مهم با شهادت سه دانشجو در 16 آذر 1332 در جریان مبارزه علیه استبداد و استعمار آغاز و تا کنون نیز دانشجویان ایرانی با این دو شناخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تفکر انقلابی دانشجویان با پیروزی انقلاب اسلامی شدت بیشتری گرفت و دانشجویان با حضور در جهاد سازندگی به روستاها رفته و جانانه در راه توسعه کشور همراه و همگام مسئولان شدند و آغاز جنگ نیز آغازی بود برای اثبات حضور دانشجویان در صحنه نبرد واقعی و بدین ترتیب بود که بسیاری از دانشجویان به عنوان رزمنده، فرمانده در میدان جنگ جان دادند و افتخار شهادت را از آن خود کردند.

‌امام جمعه ایلام گفت: برآیند حرکات دانشجویی نشان از آن دارد که این قشر فرهیخته، آگاه و مولد همواره در مسیر ولایت حرکت و در تمام صحنه‌ها‌ مسیر انقلابی و ولایی خود را حفط کرده است.

وی به‌کارگیری توان و انرژی دانشجویان و توام کردن آن با تفکر بسیجی را موثر در توسعه کشور عنوان کرد و گفت: تفکر بسیجی و توان و انرژی دانشجو می‌تواند به توسعه و رفع موانه غلبه کند و راه و روش مناسب برای اداره کشور در ابعاد مختلف اجتماعی و اقتصادی باشد.

امام جمعه ایلام در ادامه دشمن شناسی را لازمه دانشجو دانست و بیان کرد: در کنار خصلت‌هابی انقلابی، ولایی، کسب علم و دانش قشر دانشجو نیازمند شناخت دشمن است‌.

وی دشمن‌شناسی و برخورد به موقع با ترفندهای دشمن را ضروری عنوان کرد و گفت: دشمن‌شناسی و مبارزه با دشمن جزئی از فرهنگ ماست و تجربه زیستی عمر پربرکت انقلاب اسلامی به ما نشان داده ‌که هر جا که موضع ضد‌استکباری ما پررنگ بوده است، پیشرفت کرده‌ایم و هر جا خواستیم به دشمن چراغ سبز نشان و نرمش نشان دهیم شدیدا پس‌روی و افت داشتیم، نمونه‌اش هم در برجام مشاهده کردیم.

کریمی‌تبار به شاخصه مهم دیگر دانشجو گریزی زد و گفت: تفکر بسیجی نیز لازمه جوانان دانشجو است تا خصلت‌ها و شاخص‌های خود را تکمیل کند و آن شاخص در کنار سایر شاخصه‌هایی چون ولایی، انقلابی، کسب علم و دانش  و دشمن شناسی بتواند موجب روح مطالبه‌گری در او شود و آن خصلت بسیجی بودن است.

وی به دارند‌گان تفکر بسیجی در مدیریت اشاره کرد و گفت: اگر تفکر بسیجی در فرد نهادینه شود، اگر در مسئولیت قرار گیرد دیگر به "من" توجه نمی‌کند و تصمیماتش برای "ما" است و نتیجه کار چنین فردی شایسته گزینی و شایسته سالاری خواهد بود.

تجدید پیمان دانشجویان قمی با مقام معظم رهبری همزمان با روز دانشجو+ تصویررئیس رسانه ملی به مناسب روز دانشجو به دانشگاه صداوسیما می‌رود16آذرماه روز دانشجو؛ دانشجویان پیش‌‌قراولان مسیر عزت و اعتلای ایران اسلامی هستند

امام جمعه ایلام شرایط امروز و نیاز آن را "عدالت‌طلبی" و" آرمان‌خواهی" عنوان کرد و گفت: انتظار مردم از دانشجویان حرکت در مسیر "عدالت‌طلبی" و" آرمان‌خواهی" است که این دو مورد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم است.

‌امام جمعه ایلام در پایان گفت:‌ باید ببینیم در جامعه و استان خود چقدر به این نقش عمل کرده‌ایم، در جاهایی مثل سیل، زلزله، کرونا، اردوهای جهادی، کمک به نیازمندان نمره عالی است ولی در بعضی جاها که تاثیرگذار است حضور ما کمرنگ است که امیدواریم در تقویت روحیه مطالبه‌گری و آرمان خواهی برای کشور و استان بیشتر فعال شویم.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه ایلام تفکر بسیجی دشمن شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، با پایان تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران، محسن خباز تهیه‌کننده این مجموعه کنسرت‌ها و علیرضا قربانی از تمام اعضای گروه قدردانی کردند.

پس از اجرای ۲ سانس کنسرت و در پایان سانس دوم، محسن خباز تهیه‌کننده این مجموعه کنسرت‌ها روی صحنه حاضر شد و خطاب به حاضران در سالن گفت: از همه شما بزرگواران سپاسگزارم و امیدوارم سال نو برای شما مبارک و سال پیش‌رو سال خوشدلی، برکت و تندرستی برای همه مردم این سرزمین باشد و همچنین امیدوارم طاعات‌تان مورد قبول حضرت حق واقع شود.

وی ادامه داد: خدمتگزاری برای فرهنگ این سرزمین برای بنده و همکارانم بسیار مایه مباهات و سربلندی بوده است، آن هم در کنار مردی که برای موسیقی و فرهنگ این سرزمین مایه افتخار است. مردی به نام علیرضا قربانی که سراسر شرافت و اخلاق است.

خباز اظهار کرد: امشب هشتاد و چهارمین اجرای تهران به پایان رسید. با حضور پر خیر و برکت شما بیش از ۲۳۰ هزار نفر در تهران توانستند این کنسرت را در سه دوره زمانی ببینند که واقعا مایه دلگرمی و افتخار همه ما بوده است. از تک تک شما برای حمایت‌هایی که از فرهنگ این سرزمین می‌کنید، سپاسگزارم.

به گفته وی، نزدیک به ۲۰۰ اجرا در ایران و خارج از ایران برگزار شده و بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر در این ماه‌هایی که از آغاز این پروژه گذشته است، این رپرتوار را دیده‌اند.

وی افزود: این اتفاق مرهون حضور بسیار گرانقدر اعضای ارکستر بزرگ و درجه یک ما است؛ حسام ناصری عزیز و اعضای گروه. همین طور باید قدر بگذاریم تلاش همه کسانی را که در خدمت فرهنگ این سرزمین هستند. می‌خواهم از تک تک همراهانی که باعث شدند این برنامه با این قوت و قدرت برگزار شود، تشکر کنم.

تهیه‌کننده مجموعه تورکنسرت‌های علیرضا قربانی در ادامه از تک تک اعضای گروه برگزاری و پشت صحنه اعم از مدیر اجرایی، مجریان طرح، طراحی و مهندسی صدا، کارگردانی و طراحی صحنه، گروه صدا و نور، گروه روابط عمومی، گروه محتوای تصویری، تبلیغات، دکور، مدیریت گروه، مدیریت صحنه، تولید، مجموعه استودیو ایفا، تشریفات، پذیرایی و... دعوت کرد روی صحه بیایند.

سپس علیرضا قربانی به رسم سپاس شاخه گلی به هر یک از اعضای گروه تقدیم کرد.

در ادامه و همزمان با اهدای گل توسط علیرضا قربانی به اعضای گروه، خباز تاکید کرد: علیرضا قربانی با مناجات‌ها و عاشقانه‌هایش، با تمام دغدغه‌های اجتماعی‌اش که این سال‌ها از خودش به ظهور رسانده در حافظه تاریخی فرهنگ این سرزمین جاودانه است.

پس از آن علیرضا قربانی به دعوت محسن خباز پشت میکروفون قرار گرفت و گفت: من هم قدری در این بخش شگفت‌زده شدم. به هر حال این کار بدون کار تیمی بزرگ واقعا امکان‌پذیر نبود. تعداد دوستانی که به روش‌های مختلف در این کار دخیل هستند بسیار زیاد است و الان هم تعدادی از آنها را می‌بینید. برخی از دوستان همچنان پشت صحنه هستند. بدون حضور این افراد این حجم از اجرا امکان‌پذیر نبود و من به عنوان برادر بزرگ‌تر آنها دست‌شان را می‌بوسم. در تمام این مدت مانند یک خانواده بدون کوچک‌ترین حاشیه و با تمام انرژی در کنار هم بودیم.

کد خبر 6063660 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی
  • جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند