Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@06:22:40 GMT

شب رویایی مادریدی‌ها و حذف میلان و یاران طارمی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۸۰۱

شب رویایی مادریدی‌ها و حذف میلان و یاران طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار آغاز شد.

در گروه A پاری‌سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک کلوب بروژ را شکست داد. در این دیدار امباپه و مسی هر کدام دو بار برای پی‌اس‌جی گل‌زنی کردند. در دیدار دیگر این گروه هم لایپزیگ دست به کار بزرگی زد و منچستر سیتی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتایج منچستر سیتی با ۱۲ و پی‌اس‌جی با ۱۱ امتیاز صعود کردند و لایپزیگ با ۷ امتیاز راهی لیگ اروپا شد. کلوب بروژ هم با ۴ امتیاز در رده‌ چهارم قرار گرفت.

در گروه B اتلتیکو مادرید با نتیجه ۳ بر یک پورتو را شکست داد و منجر به حذف یاران مهدی طارمی شد. لیورپول هم در دیداری حساس با نتیجه ۲ بر یک میلان را شکست داد و منجر به حذف روسونری شد.

با این نتایج لیورپول با ۱۸ و اتلتیکو با ۷ امتیاز صعود کردند. پورتو با ۵ امتیاز راهی لیگ اروپا شد و میلان با ۴ امتیاز حذف شد.

در گروه C آژاکس با نتیجه ۴ بر ۲ اسپورتینگ را شکست داد و دورتموند با ۵ گل بشیکتاش را در هم کوبید اما برد زنبورها منتهی به صعودشان نشد تاآژاکس و اسپورتینگ به مرحله حذفی صعود کنند و دورتموند به لیگ اروپا رفت.

با این نتایج آژاکس با ۱۸، اسپورتینگ با ۹، دورتموند با ۹ و بشیکتاش بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

در گروه D رئال مادرید با دو گل اینتر را شکست داد. در دیگر دیدار این شاختار دونتسک و شریف مولداوی به تساوی یک، یک شد.

با این نتایج رئال با ۱۵ و اینتر با ۱۰ به دور حذفی صعود کردند. شریف با ۷ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم به لیگ اروپا رفت و شاختار با دو امتیاز حذف شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت در حال برگزاریست. نمایندگان کشور‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.   نتایج کامل روز نخست تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:   دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.   امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.   یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند. ­

دیگر خبرها

  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • اینترنشنال پدرخوانده سناریوهای پنج‌گانه / رویایی به نام شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید