Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:45:22 GMT

لزوم حفظ هوشیاری در برابر ویروس هزار چهره

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۸۴۲

لزوم حفظ هوشیاری در برابر ویروس هزار چهره

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: امروز باید هوشیاری لازم را در خصوص ویروس منحوس کرونا حفظ کنیم.

محسن افشارچی شامگاه دیروز (۱۶ آذرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، ضمن قدردانی از عملکرد مدافعان سلامت استان زنجان طی دو سال اخیر، اظهار کرد: مسئله کرونا به صورت تدریجی از اولویت اصلی کشور در حال خروج است اما باید هوشیاری لازم را در خصوص ویروس منحوس کرونا حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌های خرم‌دره و طارم اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه کووید - ۱۹ را انجام دهند تا وضعیت بدتر نشود، خاطرنشان کرد: امید است به روزهای خوش بدون ویروس منحوس کرونا بازگردیم تا به مسئله معیشت مردم تمرکز کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه بازگشایی مدارس در استان زنجان طی سه مرحله اتفاق افتاده است، اظهار کرد: مدارس روستایی که تعداد دانش‌آموزان تراکم جمعیتی آنان تا ۱۵ نفر بود به صورت حضوری و مدارس روستایی با جمعیت زیر ۳۰ نفر به صورت ترکیبی و گروه‌بندی اتفاق افتاد.

حسن مظفری با بیان اینکه مرحله دوم بازگشایی مدارس در نیمه دوم آبان‌ماه و بالاتر از ۷۵ درصد اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان نوبت اول واکسن کرونا و بیش از ۹۰ درصد معلمان نیز واکسن دریافت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس