Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:23:48 GMT

اینزاگی: باز هم حق‌مان را برابر رئال نگرفتیم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۸۴۳

اینزاگی: باز هم حق‌مان را برابر رئال نگرفتیم

سرمربی تیم اینتر عنوان کرد تیمش به هیچ وجه سزاوار باخت برابر رئال مادرید نبود.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، سیمونه اینزاگی پس از شکست ۲-۰ اینتر مقابل رئال مادرید با «تأسف فراوان» ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ترک کرد. نراتزوری برای کسب مقام اول این گروه به یک پیروزی نیاز داشت، اما به هر حال هر دو پیش از این به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینزاگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: پشیمانی زیادی وجود دارد، به خصوص این که در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، شخصیت خود را نشان دادیم، موقعیت‌های متعددی خلق کردیم و آمار به نفع ما بود. این نتیجه منعکس کننده آن چیزی نیست که ما در زمین دیدیم، واضح است که ما به دنبال یک نتیجه متفاوت بودیم، اما مطمئناً این به عنوان یک تجربه برای آینده کمک خواهد کرد.

در این دیدار بارلا به دلیل خطا روی ادر اخراج شد.

در همین رابطه سرمربی اینتر گفت: بارلا یک اشتباه جدی مرتکب شد، اما او باهوش است، اشتباه خود را تشخیص داد و از کادرفنی، هم تیمی‌هایش و همه عذرخواهی کرد. امیدوارم این به این معنی باشد که دیگر تکرار نخواهد شد. این بی‌شباهت به بازی اول خانگی مقابل رئال مادرید نبود که در آن اینتر با چندین موقعیت بزرگ مسلط بر بازی شد و نتوانست به گل برسد. فکر می‌کنم فرصت‌های گلزنی و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، به علاوه تا زمانی که کارت قرمز دریافت کردیم، عملکرد خوبی داشتیم. متأسفانه در هر دو بازی با رئال مادرید خوب عمل کردیم ولی گلی به ثمر نرساندیم. بدون شک، مهم‌ترین چیز صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود. نتایج فردا را خواهیم دید، تیم‌های بسیار قوی در قرعه‌کشی حضور دارند و مهم این است که با شرایط بدنی خوب به آن مرحله برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی تیم فوتبال اینتر رئال مادريد ليگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • ترکیب رسمی رئال مادرید برابر بارسلونا + عکس