Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:05:31 GMT

ایسنا در حوزه فرهنگ و هنر تاثیرگذار است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۹۵۵

ایسنا در حوزه فرهنگ و هنر تاثیرگذار است

ایسنا/همدان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یکی از مزیت‌های ایسنا را وابسته نبودن به گروه‌ها و اشخاص دانست و گفت: استقلال این رسانه در اطلاع رسانی همواره مشهود است و در استان همدان نیز در حوزه‌های مختلف و به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر تاثیرگذار است.  

به گزارش ایسنا، احمدرضا احسانی در آستانه "23 سالگی تأسیس ایسنا" با حضور در دفتر این خبرگزاری، با بیان اینکه ایسنا رسانه‌ای جوان، پویا و آکادمیک است، اظهار کرد: خروجی این رسانه متاثر از این ویژگی‌ها و استاندارد است و ضریب نفوذش نیز در جامعه همینطور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه همچون گذشته و بر اساس راهکارهای قانونی حمایت‌هایی از این مجموعه خواهیم داشت، اضافه کرد: بخش حمایتی از ایسنا باید تقویت شده و پر رنگ‌تر دیده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: در حوزه برنامه‌های مشارکتی می‌توانیم کمک کننده این مجموعه باشیم چراکه ایسنا ظرفیت خوبی است و باید تقویت شود و به روز باشد.  

وی ادامه داد: این خبرگزاری در راستای وظایف خود یاری‌رسان توسعه استان است و فعالیت اطلاع رسانی‌اش منجر به توسعه استان در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری ایسنا فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد.

بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند