Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@22:05:23 GMT

ماجرای حضور دوست پسر فرح در کنار بستر شاه!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۰۱۲

پیشخدمت و ماساژور مخصوص شاه به او می‌گوید: «اعلی‌حضرت! این درست است که شهبانو دوست پسر داشته باشد؟!» همین مساله باعث شد تا با دخالت فرح، پیشخدمت شاه اخراج شود!


به گزارش شریان نیوز،وقاحت و بی‌شرمی خاندان پهلوی در فساد اخلاقی انتهایی نداشت و این خاندان در زمره فاسدترین و بی‌اخلاق‌ترین خاندان‌های حکومت‌گر در ایران محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اسناد و مدارک به جامانده از این خاندان موارد زیادی از این نوع رفتارها گزارش شده است.

پیش از این جهان نیوز در گزارشی به رابطه غیر اخلاقی فرح پهلوی با فریدون جوادی، دوست دوران تحصیلش اشاره کرده بود. این گزارش مربوط به دوران سلطنت شاه و حضور او و خانواده‌اش در ایران بود، اما پس از فرار شاه از ایران و سقوط سلسله پهلوی هم اینگونه رفتارهای فرح ادامه داشت.

زمانی که شاه از ایران فرار کرد و مدتی را در مکزیک به سر می‌برد پیشخدمت و ماساژور مخصوص شاه به نام الیاسی به او می‌گوید: «اعلی‌حضرت! این درست است که شهبانو دوست پسر داشته باشد؟!» همین مساله باعث شد تا با دخالت فرح، الیاسی اخراج شود!
 

بنا به خاطرات مسعود انصاری (پسرخاله فرح) در همان ایامی هم که شاه در بیمارستان المعادی بستری و در حال مرگ بود، فریدون جوادی و فرح، شب‌ها در اتاق انتظار خصوصی بیمارستان با هم به سر می‌بردند.
  البته خاندان پهلوی چنان در فساد غوطه‌ور بودند که چنین اعمالی برای آنان طبیعی بود. خاندانی که در راس آن فردی زن‌باره بود که یکی از تفریحات عادی‌اش، وقت گذراندن با زنان و دختران بود و این تفریحات حتی باعث اختلاف شاه با همسرش می‌شد. دسته بندیسیاسی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب هوشی رضا پهلوی لو رفت!

طنز ولی واقعی: از رضا پهلوی میپرسند آخرین نوروز و سال تحویلی که در کنار پدر گذرانده چه سالی بوده است؟ و او پاسخ میدهد: اگر اشتباه نکنم تابستان ۵۷! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، طنز ولی واقعی: از رضا پهلوی میپرسند آخرین نوروز و سال تحویلی که در کنار پدر گذرانده چه سالی بوده است؟ و او پاسخ میدهد: اگر اشتباه نکنم تابستان 57!

هنوز نفهمیده سال تحویل در اول بهار برگزار می‌شود! 

عقل اینها در همین حد است و دیگران را به ضدیت با ایران و رسومات و‌ مناسبات ایرانی متهم می‌کنند!

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضریب هوشی رضا پهلوی لو رفت!
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • ماجرای نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی چه بود؟
  • ماجرای نامه دختر رضاخان به امام خمینی (س) + عکس
  • ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)
  • گران‌ترین خودرو زیر پای رضاشاه (+عکس)